Anonyma viktklubben
Hej tjejer!
Tänkte göra er sällskap om det är okej? Även jag är i behov av att gå ner en massa kilon. Fick mitt andra barn i november och även om jag är nere på samma vikt som jag hade innan graviditeten så är det en massa som ska bort.
Jag är 173 cm lång och vägde i måndags 110 kg. Mitt första delmål är 100 kg. Sedan 90 kg, 80 kg och min målvikt är 75 kilo. Det känns realistiskt för mig. Så 35 kilo... Jo men det ska väl gå. När jag fick första barnet ammade jag och då rasade jag i vikt. Var nere på 83 kilo innan mitt liv blev kaos pga lite tråkiga omständigheter.
Jag har precis fått klartecken om att börja träna igen av bm och sjukgymnast. Jag älskar att gymma, då styrketräning MEN det är rätt svårt att omvandla fett till muskler så jag har tänkt att satsa mest på kondition till att börja med samt core då min rygg är lite ledsen. Jag rivstartade veckan med ett gympass i måndags, powerwalk med vagnen i onsdags och igår, idag var jag till gymmet en snabbis men det var så SJUKT mycket folk. En fredagkväll!? Så det blir ett nytt besök på söndagmorgon istället.
Sedan så använder jag mig även av Lifesum. Har sedan i måndags inte druckit läsk eller ätit något onyttigt! Och då har vi ändå ett skafferi fullt med chips, choklad och en massa annat gott. Meeen jag vet att jag kommer att ha mina svaga ögonblick...