• Anonym (:I)

    Så jäääävla trött på er män !!!! @

    Aldrig aldrig aldrig får jag vara ifred!!!

    ALLTID är det nån nånstans. Så stressande och så jävla drygt ! !

    Ni ska chatta sex
    Ha sex
    Prata snusk
    Är egocentriska

    Ja listan är hur lång som helst ! Fyfan vad jag är less på er! 
    Överallt är ni med erat jävla snusk... Jösses :/ 

    Hela tiden får man avvisa vara kort i tonen och allmänt avvisande. Kan man få slappna av och vara sig själv kanske, ska det vara så jävla svårt för er !

    Och när ni RUNKAR ?! Jaha !? Gör det då -men håll käft för jag är inte intresserad! Inte heller är jag intresserad av att vara otrogen berömma er manlighet eller rent allmänt vara näpen på nåt vis och låtsas att ni är bäst roligast manligast och smartast.

    Braking news:
    Ni är inte det. Ni är fan så korkade och lättlurade lättsmickrade och patetiska.

    Jag önskar att jag var flata!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-03 18:10
    Står även i tråden men : !!!

    SLUTA FÖR FAN skicka kukbilder !! INGEN vill ha de !

    Och sluta GLO och STIRRA !
    Särskilt då ni har med er familj eller och respektive ! Fyfan vad ohyfsat sorgligt och sååå taskigt av er !!!
    Varken jag och troligen ingen annan vill känna det sorgsna hatet från er flickvän sambo fru.

    Går det verkligen inte att tänka sig för?

  • Svar på tråden Så jäääävla trött på er män !!!! @
  • Anonym (:I)
    peme45 skrev 2014-01-03 16:57:55 följande:
    Är det så illa??
    Asless... Kan de inte bara bete sig som folk och låta en vara ? !

    Återminstone tills de får en ren invit som inte kan misstolkas ! Ifs misstolkar de hursom eftersom de är idioter.. Så ja det är så illa.
  • Anonym (..)

    Vart har du träffat dessa män? Krogen? Är du singel och letar man? 
    Det finns många idioter till män och kvinnor, men visst finns det allt trevliga män och kvinnor med! 

  • Anonym (..)
    Anonym (:I) skrev 2014-01-03 17:10:39 följande:
    Hahhaha :) 

    Nä jag är gift. Men de raggar överallt i tid och otid på hemsidor, jobb, Wf, centrum, tåg -ja you name it.

    Jävligt drygt och tröttsamt ! Dessutom ska de som sagt alltid vara ute efter sex porr sexchatt och bli uppmuntrade hela tiden och höra hur jävla bra de är, fast de inte är det ! Eftersom deras manliga jävla ego är skrumpnat
    Vart bor du? Det är ju inte direkt passande att ragga precis överallt.. Och när någon kommer fram på tåget!? Visst, det kan ju bero lite på hur personen agerar. Men i ditt fall verkar det vara rätt så obehagligt. 
    Har du vänner som är med om samma saker? 
    Du är kanske väldigt attraktiv och har ett utseende som lockar (antagligen). Du kan ju se det som en komplimang att många män vill lära känna dig. MEN som sagt... dom verkar bara vara ute efter ett ligg. 
    Detta låter väl löjligt, men hur klär du dig då? Nu menar jag inte slampigt, men kanske ger du ett intryck av att du är ledig m.m 
    Varit med om det en gång... Hade ett par korta shorts, nylonbyxor under (svarta), dom drog till sig äckligt mkt uppmärksamhet. Det slutade med att en gubbe i 40 årsåldern satte sig brevid mig i bussen och började smeka mig på låret!! Han förstod inte svenska heller så han fattade inte att jag sa att han skulle dra! 
    Då vart jag bara 17 år... 
  • Anonym (:I)
    Anonym (..) skrev 2014-01-03 17:17:34 följande:
    Vart bor du? Det är ju inte direkt passande att ragga precis överallt.. Och när någon kommer fram på tåget!? Visst, det kan ju bero lite på hur personen agerar. Men i ditt fall verkar det vara rätt så obehagligt. 
    Har du vänner som är med om samma saker? 
    Du är kanske väldigt attraktiv och har ett utseende som lockar (antagligen). Du kan ju se det som en komplimang att många män vill lära känna dig. MEN som sagt... dom verkar bara vara ute efter ett ligg. 
    Detta låter väl löjligt, men hur klär du dig då? Nu menar jag inte slampigt, men kanske ger du ett intryck av att du är ledig m.m 
    Varit med om det en gång... Hade ett par korta shorts, nylonbyxor under (svarta), dom drog till sig äckligt mkt uppmärksamhet. Det slutade med att en gubbe i 40 årsåldern satte sig brevid mig i bussen och började smeka mig på låret!! Han förstod inte svenska heller så han fattade inte att jag sa att han skulle dra! 
    Då vart jag bara 17 år... 
    Hu vad otrevligt för dig ! :( Fyfan..

    Nja jag vet inte jag har vanliga kläder jeans kängor och tröjor t -shirt osv nästan jämt på mig. Tydligen ser jag bra ut enligt folk men jag är inte ett dugg fåfäng av mig och bryr mig inte särskilt. Jag har inga målade långa naglar smink och sånt öht. Jovisst- de vill ligga och GÄRNA vill de höra att man VILL ligga med de som en sorts patetiskt smicker.
    Jag har sett det som en komplimang men inte längre.. Jag orkar inte det är bara jobbigt och drygt + att det inte går att slappna av. Slappnar man av ja då gör de som på dig -tafsar! 

    Eftersom det är 0 hjärnverksamhet så är avslappnad = ok  

    Glömde :
    Glor gör ni oxå ! Fatta att det är både obehagligt och opassande

    Stirrar fan så ni går in i stolpar och dyl herregud..
  • Cl4udio
    Anonym (:I) skrev 2014-01-03 16:54:18 följande:
    Och när ni RUNKAR ?! Jaha !? Gör det då -men håll käft för jag är inte intresserad! Inte heller är jag intresserad av att vara otrogen berömma er manlighet eller rent allmänt vara näpen på nåt vis och låtsas att ni är bäst roligast manligast och smartast.

    Braking news:
    Ni är inte det. Ni är fan så korkade och lättlurade lättsmickrade och patetiska.

    Jag önskar att jag var flata!
    ahaha den delen om att runka av osv var toppen :D
    Vadå träffar du på folk (män) som ber om ditt sällskap under tiden de runkar av?Skrattande
    Ähah målar det i mitt huvud och det känns som en candid camera, inte nåt som skulle kunna inträffa i verkligheten. Men självklart kan jag ha fel, finns allt möjligt där ute nowadays. Skit roligt dock!Skål
  • Queenie70

    Och vad är det för socialat missanpassade miffon som tror att ett bra sätt att få en kvinna intresserad är att skicka en kukbild tillsammans med en förfrågan om man gillar att "myyysa" Hur lyckas man vara grov och astöntig samtidigt liksom? Nej jag vill inte myyysa med din fula ansiktslösa snorre...

  • Anonym (:I)
    Cl4udio skrev 2014-01-03 17:30:50 följande:
    ahaha den delen om att runka av osv var toppen :D
    Vadå träffar du på folk (män) som ber om ditt sällskap under tiden de runkar av?Skrattande
    Ähah målar det i mitt huvud och det känns som en candid camera, inte nåt som skulle kunna inträffa i verkligheten. Men självklart kan jag ha fel, finns allt möjligt där ute nowadays. Skit roligt dock!Skål
    Japp det gör det.. ! Så bara hålla sig inne och gör alla chattar osv privata så de till sist sitter där själva och runkar !

    Javisst gör de det + att de verkligen gillar att skriva att de har eller ska eller just nu runkar. Faaan vad äckliga ni är !!!!!!!
  • Anonym (:I)
    Queenie70 skrev 2014-01-03 17:33:16 följande:
    Och vad är det för socialat missanpassade miffon som tror att ett bra sätt att få en kvinna intresserad är att skicka en kukbild tillsammans med en förfrågan om man gillar att "myyysa" Hur lyckas man vara grov och astöntig samtidigt liksom? Nej jag vill inte myyysa med din fula ansiktslösa snorre...
    Fatta... 

    Som jag HATAR kukbilder !!!!!!!!! *dö*
Svar på tråden Så jäääävla trött på er män !!!! @