• DaisyHunden

Min fru vill servera makaroner och kårv till våra gäster

... och självklart så ska "La Lola"genast börja tjata om Troll. Snälla, acceptera att det finns människor med andra värderingar än vad du har.

• DaisyHunden
    Dianne skrev 2014-01-31 19:16:24 följande:
    Ja, och det kan ju komma upp intressanta erfarenheter i tråden ÄVEN om trådstarten är påhittad.

Jag har faktiskt varit med om en gång, att tre par skulle göra nyårsmiddagen tillsammans. Alltså - alla skulle komma med var sin rätt. Ett par hade förrätten, och det var räkcocktail om jag minns rätt nu. Något mer räkor i alla fall. Min man och jag hade huvudrätten, och jag lagade oxfilé, potatisgratäng och hemgjord beasås plus två örter till garnityr. Det tredje paret som skulle ha med sig desserten... hade med sig en plastlåda med billig vaniljglass och en tub med kolasås! Där gällde det att inte visa sin förvåning!

Så visst finns det sådana människor som TS' fru

Skrattade rätt ut. På willy's där jag bor finns det ett paket med "budgetglass" 2liter för typ 10 kronor, haha. 
    Hursomhelst, min bästa vän fyllde år. Hon sa "Det kommer bli fantastiskt gott, och vi har köpt exklusiv glass!"
    Hm... 
    Det serverades typ köttbullar och makaroner. (Inget fel med det)
    Sen den där budgetglassen, och jag höll på att brista ut i gapflabb när jag insåg att den exklusiva glassen var den där budgetglassen.
  • DaisyHunden

Well, den här personen är uppenbarligen en rätt så tragisk människa, och detta är ingen intressant diskussion. Kan vi inte;

1. Diskutera i någon annnan tråd, så behöver den hät inte ligga under hetaste debatter, för det här är ingen debatt.

2. Utgå från att det faktiskt är sant (som det inte är) det blir roligare att diskutera än att vråla "troll", eller vad tycker ni?

Svar på tråden Min fru vill servera makaroner och kårv till våra gäster