• janis

    Singel förevigt?

    jag har varit singel i 4 år och det känns som jag har vart det i 40 år...

    har nyss fyllt 26 år har haft 1 långt förhållande som varade i 3 år. Anledningen till att det tog slut var för att jag flyttade till en annan stad pga jobb.

    Jag har självklart dejtat och tillochmed provat internet dejtning, men ingenting har varit seriöst eller längre än ett par månader...jag jobbar som konsult så byter jobb ofta, tränar flera gånger i veckan och har ett gäng med vänner som jag umgås med MEN nu börjar ångesten sakta krypa i samband med varje födelsedag att jag är helt ensam och att det måste vara nåt fel på mig..har inte ens en flört som hör av sig då och då.
    mina vänner tror det är en tidsfråga, jag tar hand om mig själv, är social och ser bra ut tycker jag, men känns som mitt hopp om att träffa den rätta har svalnat för länge sen, nu vill jag bara träffa NÅN hur desperat det än låter och sjukt att även skriva det...

    vad har ni singlar för erfarenhet av singellivet? känns som jag är den sista singeln i stan och kommer aldrig träffa nån som intresserar mej..trodde och hoppades att varje dag ger nya möjligheter att träffa nån men börjar tveka mer och mer när ingenting händer...på 4 år..


  • Svar på tråden Singel förevigt?
  • Baam

    Jag känner såå igen mig.


    Börjar också bli less på att inte hitta nån vettig. Är inge fel på mig heller, vad jag vet eller får höra, många säger jag är ett kap. Ser bra ut, har barn, pluggar osv. Men tamefaan att man är ensam iallafall. Börjar tro det är nå fel på mig! Är 23år. Nånstans är ju felet liksom.

    Börjar känna mig stressad och känner som du, är jag sista jävla singeln eller? Haha...
    Alla går in i förhållanden, får fler barn åså, men jag står här ensam än!! Whyyy?!

  • Flashbulb