• Mamman till trollen

Panfu

Hej, har en 6 åring kille hemma, blir 7 i december. Hans kompisar kar panfu och han vill såklart också ha det, är det en bra sida? För och nackdelar?

❤️Elias-07❤️Wilma-09❤️Fanny-11❤️
  • Svar på tråden Panfu
  • Mamman till trollen

Ingen som vet något?

• Kodia

Min elvaåring hälsar att han ska få det!
    Sidan övervakas av moderatorer, och han riskerar knappast att komma i kontakt med något olämpligt. Det finns många bra lärorika spel. Han kommer att öva sin läsning.

Enda nackdelen är att en hel del saker bara kan köpas om man är "Guldpanda" (kostar pengar)

Allt enligt dottern.

• Mamman till trollen
    Kodia skrev 2014-02-02 20:51:37 följande:
    Min elvaåring hälsar att han ska få det! Sidan övervakas av moderatorer, och han riskerar knappast att komma i kontakt med något olämpligt. Det finns många bra lärorika spel. Han kommer att öva sin läsning. Enda nackdelen är att en hel del saker bara kan köpas om man är "Guldpanda" (kostar pengar) Allt enligt dottern.

Ok, då vet jag! Kan man spärra det där med guldpanda? Eller är det lätt att man " råkar" köpa det
  • Kodia
    Mamman till trollen skrev 2014-02-03 07:15:31 följande:

Ok, då vet jag! Kan man spärra det där med guldpanda? Eller är det lätt att man " råkar" köpa det
    Man måste betala med kontokort eller Paypal, så det är ingen risk att man blir det av misstag!

Både dottern och hennes kompisar blev det någon gång var, tex kunde föräldrarna köpa en månads guldpandamedlemskap i julklapp/födelsedagspresent. Men han behöver inte bli det från början - det finns massor att göra ändå.
Svar på tråden Panfu