• Anonym (Är detta skumt?)

Är detta skumt?

Frun varit borta på dagen ledig ifrån jobbet och jag hemma med barnen, hon kommer hem till middagen vi har Fredagsmys med barnen, jag har nattat sonen kommer in till frun och dottern i vardagsrummet, sen ska frun natta dottern, på väg till hennes rum så skriker frun och springer ner för trappan, jag blir orolig och frågar vad som har hänt?
    Hon säger att hon måste göra en sak.
    Jag går in till dottern och stoppar ner henne i säng, efter 30 sec kommer frun uppspringades för trappan och in i badrummet slår på duschen, när jag går förbi ser jag frun sittandes på huk och duschar sig mellan benen.
    När hon kommer ut frågar jag vad som hände?
    Hon säger att ett hårstrå kittlades så hon var tvungen att skölja sig, jag ser väll lite förvirrad ut av hennes svar, hon märker det och börjar skrika att jag inte tror på det och att jag tror något annat, jag sa inte ett ord.

• Svar på tråden Är detta skumt?
  • pja
    Hannah76 skrev 2014-02-03 15:36:17 följande:

Jag undrar mer varför TS kommer in efter frun i duschen för att inspektera.
    Jag undrar mer varför det är så farligt att kontrollera att hon är okej efter att ha sprungit runt och skrikit för att sedan sluta i duschen. Jag skulle tycker det var mer underligt om han bara går förbi utan att bry sig. 

Onekligen ser det ut som att hon gjort något hon inte borde, men utan att prata med henne vilket i sig verkar vara komplicerat nog, så är det nog svårt att säga. Kan vara som folk sagt tidigare, något som kommit ut och hon vart generad över det och hittat på en lögn som hon troligen hörde själv hur dålig den var och istället för att ta ett djupt andetag och äga upp till situationen istället blir hysterisk. Jag har haft tjejer som varit sådanna när jag vart yngre. 
    Tom Araya skrev 2014-02-03 18:30:39 följande:
    Jag tycker det verkar skumt, av flera skäl....

1. Orsaken till att hon springer in i duschen och tvättar våfflan av den orsak hon anger känns inte så värst trovärdig.

2. Om hon blir upprörd och häver ur sig sådant som att du skulle misstänka otrohet utan att ha sagt ett ord kan vara ett tecken på att hon känner sig skyldig.

3. Punkt 1 och 2 i kombination med att hon haft möjlighet.

Hennes reaktion var den sak som gjorde att jag överhuvudtagehaft möjlighet.[/quote]

Hennes reaktion var den sak som gjorde att jt började fundera.

Saken hör till att jag kämpat med att nå fram med mina känslor utan gehör, gör att man funular en aning extra :(

Jag har nog tyvärr varit för snäll i våran relation med att sex och intimiteten kommer nog.Men nu när man är klar i huvudet efter srri och kan känna kärlek så ser man det som man kanske inte vill se..
    Tom Araya skrev 2014-02-03 18:30:39 följande:
    Jag tycker det verkar skumt, av flera skäl....

1. Orsaken till att hon springer in i duschen och tvättar våfflan av den orsak hon anger känns inte så värst trovärdig.

2. Om hon blir upprörd och häver ur sig sådant som att du skulle misstänka otrohet utan att ha sagt ett ord kan vara ett tecken på att hon känner sig skyldig.

3. Punkt 1 och 2 i kombination med att hon haft möjlighet.

Hennes reaktion var den sak som gjorde att jag överhuvudtagehaft möjlighet.[/quote]

Saken hör till att jag kämpat med att nå fram med mina känslor utan gehör, gör att man funular en aning extra :(

Jag har nog tyvärr varit för snäll i våran relation med att sex och intimiteten kommer nog.Men nu när man är klar i huvudet efter srri och kan känna kärlek så ser man det som man kanske inte vill se..

• Badskum

Du funderar inte på att prata med henne? Allra minst om händelsen. Bara "hur är det med dig, det verkade som nåt besvärade dig i fredags"

• Anonym (LOL!!)

HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!! Allvarligt! Du frågar på internet varför din fru spolar sig mellan benen. Ni har fan problem.

[quote=72417168][quote-nick]Empolie skrev 2014-02-03 21:33:37 följande:[/quote-nick]Du funderar inte på att prata med henne? Allra minst om händelsen. Bara "hur är det med dig, det verkade som nåt besvärade dig i fredags"[/quote

I Fredags ?

• Anonym (svans?)
    Anonym (Är detta skumt?) skrev 2014-02-03 22:36:18 följande:
    [quote=72417168][quote-nick]Empolie skrev 2014-02-03 21:33:37 följande:[/quote-nick]Du funderar inte på att prata med henne? Allra minst om händelsen. Bara "hur är det med dig, det verkade som nåt besvärade dig i fredags"[/quote

I Fredags ?
    Ja, hände det inte i fredags?
    Eller när brukar ni ha fredagsmys med barnen. (tips: läs din egen trådstart så får du ihop storyn lite bättre...)
  • Anonym (nå)

Nyfiken på vad felet är.. Ta reda på det TS!

• Badskum
    Anonym (svans?) skrev 2014-02-03 23:04:16 följande:
    Ja, hände det inte i fredags?

Eller när brukar ni ha fredagsmys med barnen. (tips: läs din egen trådstart så får du ihop storyn lite bättre...)

• Chocoholica

Lugna dig lite! Jag tror mer på nån av förklaringarna blötfis, mens, pink eller flytning. Hade hon vatit otrogen hade hon duschat jäkligt snabbt efter hon kom hem eller hos den andre/a. Har hon mens så är det inte så konstigt om hon är grinig. Vissa blir skitsura, tillhör själv de som blir rabiat.

I'd give up chocolate but I'm no quitter
  • sigill
    Empolie skrev 2014-02-03 14:55:22 följande:
    Men borde inte frun säga det då? Varför ljuga om ett hårstrå? I mitt förhållande kan vi prata om allt och jag hoppas att hon känner att hon efter att gift sig och fått två barn med denna man kan säga att hon fick mens.

Fast bara för att DU kan prata om allt i DITT förhållande så gäller det ju inte alla.

Det finns ju en del män som inte vill höra ett ord om mens, och kvinnor som inte känner sig bekväma med att prata om sånt.

TS och hans fru kanske inte brukar prata om sånt, och så valde hon en förklaring som inte kändes lika pinsam.

Fast jag tycker också det hela är konstigt. Ett kliande hårstrå är väl inget att skrika för, och inget man behöver duscha för.
  • Badskum
    sigill skrev 2014-02-04 07:49:19 följande:
    Fast bara för att DU kan prata om allt i DITT förhållande så gäller det ju inte alla.

Det finns ju en del män som inte vill höra ett ord om mens, och kvinnor som inte känner sig bekväma med att prata om sånt.

TS och hans fru kanske inte brukar prata om sånt, och så valde hon en förklaring som inte kändes lika pinsam.

Fast jag tycker också det hela är konstigt. Ett kliande hårstrå är väl inget att skrika för, och inget man behöver duscha för.

Men hon känns inte som den pryda typen som inte kan prata om mens eftersom hon spolar sitt underliv i duschen öppet. Och han går in på toa för att se vad hon gör, därför känns han inte som den som vill blunda för sånt. Men jag gör bara antaganden och gissningar.
  • Anonym (S)

Var väl älskarens sperma som rann ut, på mig tar det ibland flera timmar. På jobbet dagen efter är kul...

• Knallpulver
    Flisan79 skrev 2014-02-03 10:43:03 följande:
    Hon kanske hade extrem analklåda/springmask/svamp som var för pinsamt att berätta. Behöver ju inte vara värre än så.
    Ja och oftast när det är lite pinsamt så lämnar man dörren på vid gavel för att ingen ska förstå vad man gör.
  • Knallpulver
    Anonym (hmm) skrev 2014-02-03 10:53:20 följande:
    Av din beskrivning framstår det som att behovet av att duscha och byta trosor uppstod väldigt plötsligt. Av detta drar jag snarare slutsatsen att det hör ihop med en ovälkommen blötfis eller urinläckage eller någonting annat av en mer pinsam natur som störde fredagskvällen. Inte att hon helt plötsligt kom på att hon hade varit otrogen och var tvungen att skölja bort bevisen. Det kunde hon i så fall ha väntat med till efter nattningen.
    Ja, det lutar mest åt att hon sket ner sig, helt klart.
  • Knallpulver
    Anonym (Trosor) skrev 2014-02-03 11:26:28 följande:
    Leta upp de gamla trosorna så får du svaret
    Ja och sen vill vi ha bildbevis för annars är ts ett troll. Pic's or it didn't happen! 
  • Anonym (svans?)

Tror inte vi ser mycket mer av TS här nu.. han har sprungit tillbaka hem till skogen...

Svar på tråden Är detta skumt?