Inlägg från: Augusta08 |Visa alla inlägg
  • Augusta08

Snygga gravidkläder, var hittar jag det??

Blubban82 skrev 2014-02-04 15:51:57 följande:
    Jag tycker mamalicious har snygga kläder!

mamalicious.se
    Ja den sidan hade jag glömt, tack för tipset! Där kan man ju faktiskt hitta lite roligare kläder.
    LndMama skrev 2014-02-04 16:42:40 följande:
    kan rekommendera www.asos.com. Riktigt snygga mammakläder som sitter bra också.

Kollade in denna sida nu lite snabbt, verkar också ha en del. Tack så mycket!
  • Augusta08

Annars håller jag med övriga, man kan använda en hel del vanliga kläder, särskilt toppar/tröjor/tunikor, bara de är stretchiga och inte för korta så magen hänger ut mot slutet Det är svårt med snygga byxor tycker jag, och jag vet sedan tidigare graviditeter att den där himla resåren bara är i vägen och klämmer på magen. I alla fall på mig Tungan ute Men bra tips med stretchkjolar och tajts, egentligen inte så mycket min stil, men det är ju fint på andra så varför inte!?

• Augusta08

Sorry TS, känns som jag tog din tråd lite.. Var inte meningen, men är också ute efter lite snygga gravidkläder  Fast i och med att jag inte har så långt kvar så vill jag även kunna ha kläderna efter förlossningen, och helst när man ammar också. Många av mamalicious kläder är ju båda gravid- och amningskläder, så det är ju toppen! 

Svar på tråden Snygga gravidkläder, var hittar jag det??