Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?
Hej alla fina ni som skriver här!Jag snubblade in på den här tråden för att en vän talade med mig om IVF och jag visste inte vad det var. Jag blev jag tagen av era historier och hur ni alla delar samma fina önskan om barn. Det slog mig också hur många olika metoder, piller, sprutor det verkar finnas att hålla reda på, och undrar om någon av er har provat någon holistisk metod för att bli gravid?
Jag marknadsför holistiska produkter på den amerikanska marknaden och I vanliga fall talar jag om naturliga läkningsmetoder för problem som acne och candida.
I USA finns det en omtalad produkt som hjälper kvinnor som under lång tid fört en en kamp mot infertilitet att bli äntligen gravida.
Det är en beprövad 5-stegs metod som hjälpt tusentals kvinnor i över 135 länder att överkomma olika former av infertilitet och bli gravida på naturlig väg inom 2-4 månader. Metoden är en kombination av modern alternativmedicin och de holistiska tekniker som använts i Kina under flera hundra år.
Detta är annorlunda än någon annan infertilitetslösning eftersom du lär dig hur du blir gravid på ett naturligt och säkert sätt utan droger, syntetiska hormoner, kirurgi eller andra konstgjorda behandlingar.
Jag har aldrig refererat till en gravid-produkt förut eftersom jag av etiska skäl inte promotar något jag själv inte provat (jag är under 30 och har aldrig försökt få barn), men när jag läser era historier och kommentarer som Soni's ovanför så känner jag att jag måste gå ifrån min regel just idag då jag gör er en otjänst att inte referera till denna lösning.
HÄR hittar ni min refererande länk.
Allt gott!