• Fagerlund

Anmäler du andras inlägg till moderator?

Jag misstänker att det är så, att det finns medlemmar här på Familjeliv som anmäler andras inlägg till terminator. Är du en sån som anmäler andra, och varför gör du det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anmäler du andras inlägg till moderator?
  • helenen

Inte så ofta, men visst händer det.

Mot dumhet kämpar själva gudarna förgäves
  • Fagerlund
    Jag är bara jag skrev 2014-02-23 14:14:16 följande:

Ja,jag anmäler. Spam,elakheter,tramserier-arga killen,visst var det han...?- och felplacerade inlägg. Vinner oftast.

Vinner tävlingen att anmäla flest?
  • Fagerlund
    helenen skrev 2014-02-23 15:08:27 följande:

Inte så ofta, men visst händer det.

Av vilken anledning?
  • Jag är bara jag
    Fagerlund skrev 2014-02-23 15:10:34 följande:
    Vinner tävlingen att anmäla flest?

Inte flest,det har inget med saken att göra utan jag vinner såvida att inläggen tas bort. Det betyder att jag hade rätt.
  • Fagerlund
    Jag är bara jag skrev 2014-02-23 15:14:54 följande:

Inte flest,det har inget med saken att göra utan jag vinner såvida att inläggen tas bort. Det betyder att jag hade rätt.
    Rätt - hur menar du då? Rätt i diskussionen? Då behöver du väl inte anmäla?
  • Jag är bara jag
    Fagerlund skrev 2014-02-23 15:17:16 följande:
    Rätt - hur menar du då? Rätt i diskussionen? Då behöver du väl inte anmäla?

Men snälla nån,rätt i att anmäla förstås! Om moderatorerna tar bort inlägget så var det ju olämpligt och jag gjorde rätt som anmälde. Blir jag extremt sårad av ett inlägg,anmäler det och det plockas bort känns det ju mycket bättre-nån höll faktiskt med mig,nån stod på min sida.
  • Prutt

Jag har anmält 5 inlägg sen jag blev medlem för 8 år sedan. Ett skrivet av en nazist, ett av en pedofil, ett som jag själv skrivit och två reklaminlägg.

• Prutt
    Jag är bara jag skrev 2014-02-23 15:20:05 följande:
    Men snälla nån,rätt i att anmäla förstås! Om moderatorerna tar bort inlägget så var det ju olämpligt och jag gjorde rätt som anmälde. Blir jag extremt sårad av ett inlägg,anmäler det och det plockas bort känns det ju mycket bättre-nån höll faktiskt med mig,nån stod på min sida.

Fast moderatorerna plockar bort i princip allt som anmäls, det har inte så mycket att göra med om man har rätt eller inte.
  • helenen
    Fagerlund skrev 2014-02-23 15:11:38 följande:
    Av vilken anledning?

Har anmält några uppenbara reklamtrådar (av typen "vi söker nu nya säljare!" och "vill du tjäna lite extra pengar? Klicka på länken!").
  • Selfish Geene

Bara reklam.
    jag tycker oftast att det är synd när inlägg plockas bort, när någon skriver något idiotisk får det gärna finnas kvar så nytillkomna läsare kan se vilka idioterna är

Svar på tråden Anmäler du andras inlägg till moderator?