• Anonym (Natta)

    vågar ej säga

    Jag och sambon ha varit tsm i 2 år. Vårt sex liv va absolut inget å klaga på! I sommras hände lite saker så vi skildes åt.. va med en annan kille då och vi hade sex några gånger. Fast på ett helt annats sätt. Det va mer att han höll fast mig och ett lätt stryp tag å han ville att jag skulle streta imot. Bad han mog göra nått så skulle jag säga emot osv.

    Tände mycket mer på det.. vill att sambon ska göra så men vet ej hur jag ska säga det? För han vet inte inte alls om detta som hände under sommaren..

  • Svar på tråden vågar ej säga
  • eloel

    Bara säg det, själv har ja också tråkigt sex med flickvännen, men som tur har man en brud åt sidan som gör jobbet rätt :)

  • ManiLund

    Säg inget.

    Men flirta och var riktigt utmanande. Sen när han tänker ta dig säger du åt honom att han inte får...om han inte verkligen vill. Men du gör förstås motstånd och är övertydlig med att du vill. ;)

    Sära för honom, smek insidan av dina lår, låt honom se fläcken på dina trosorn och titta honom djupt i ögonen och säg att du absolut inte vill att han knullar dig riktigt hårt.

    Om inte det funkar - ja, då är det tyvärr inget att göra.

  • Anonym (Natta)

    Haha blev ju nästan lite små kåt å bara läsa kommentaren Mani! Men han kommer undra vafan som har hänt med mig.. lite tvång å smärta va hel skönt så på nått sätt måste ja få han till att göra de

  • Anonym (Natta)

    Men han har blivit anklagad för våldtäkt av sitt ex så så fort jag säger nej så lyssnar han på det.. :/ han tror ju att jag e lika psyko som henne å anmäler nått som inte stämmer

  • Tom Araya
    Anonym (Natta) skrev 2014-02-26 16:56:40 följande:
    Jag och sambon ha varit tsm i 2 år. Vårt sex liv va absolut inget å klaga på! I sommras hände lite saker så vi skildes åt.. va med en annan kille då och vi hade sex några gånger. Fast på ett helt annats sätt. Det va mer att han höll fast mig och ett lätt stryp tag å han ville att jag skulle streta imot. Bad han mog göra nått så skulle jag säga emot osv. Tände mycket mer på det.. vill att sambon ska göra så men vet ej hur jag ska säga det? För han vet inte inte alls om detta som hände under sommaren..
    Säg att du har tänkt på det ett tag, är nyfiken och vill prova. Nämn inget om någon annan kille.
Svar på tråden vågar ej säga