• Madmoiselle

Bojkottar du något varumärke?

Bojkott av varumärken är en av de största sakerna man kan göra för att förändra ett varumärke eller visa på missnöje. Bojkottar du någonting och isåfall vad och varför?

Själv bojkottar jag Barilla efter kommentarerna om homosexualitet.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bojkottar du något varumärke?
  • Lillekott

Bojkottar företaget Coca-Cola med alla dess produkter sen jag sett dokumentären om hur de förstör och stjäl vatten från invånarna i Sydamerika. Och även för att de mörkar om ingredienserna...

Hemmavid bojkottar vi Elgiganten efter deras reklam med rasistiska inslag med Dogge som erbjuder tv-apparater i "Svenne-storlek"

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Nej, det gör jag inte.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Anonym (jadå)

Jag bojkottar Apple. Försöker också undvika produkter producerade i Israel och Italien. Bojkottar också jätteräkor (men det är ju inget varumärke)

• straw2008

Tobak som produkt. Har svårt att komma på varumärken dock.

I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Ull generellt om den inte är markerad safe från det där ang att de klipper av fåren skinnet för att hindra parasiter.

I kinamockaskogen.....
  • Anonym (Varför?)

Kan ni inte skriva varför ni bojkottar också? Det är många som bara skriver X.

• PinkSugar
    Anonym (Varför?) skrev 2014-03-14 17:28:17 följande:
    Kan ni inte skriva varför ni bojkottar också? Det är många som bara skriver X.
Svar på tråden Bojkottar du något varumärke?