• Äldre 19 Mar 18:56
    3632 visningar
    13 svar
    13
    3632

    Teorier om det försvunna malaysiska flygplanet

    Flygplanet är kapat och flugits till hemlig ort. Tankats och bär på en atombomb
    flyger över Antarktis till Sydamerika. I väntan på aktion?

    eller

    Flygplanet är kapat av en ukrainare ombord för att sedan använda gisslan för att få igenom sin vilja i Ukraina?

    Eller vad tror ni?

  • Svar på tråden Teorier om det försvunna malaysiska flygplanet
  • Fannyp­ack
    Äldre 19 Mar 18:57
    #1

    Jag tror att någon typ av tekniskt fel har inträffat och att planet har störtat i havet. 

  • Gert
    Äldre 19 Mar 19:06
    #2

    Jag tror att Langoljärerna har dom.

  • kvinna­n03
    Äldre 19 Mar 19:09
    #3

    någon sa att flyget hade landat på en miltärbas för att plocka upp kärnvapen..
    för att sen störta ner någonstans och resten är historia

  • Äldre 19 Mar 20:32
    #4

    www.imdb.com/title/tt0411008/

    Tror jag helt klart på

  • Äldre 19 Mar 20:52
    #5

    Planet krashade och de överlevande togs omhand av atlantier.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Äldre 20 Mar 00:43
    #6

    Utomjordingar då?

  • Äldre 20 Mar 00:51
    #7

    Det jag tror på är antingen;

    a) Planet har störtat efter ett tekniskt fel/misstag av piloterna
    b) Flygplanet har blivit kapat och sedan kraschat någonstans i havet.

    Jag tror inte på att flygplanet landat någonstans i hemlighet. 


    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Äldre 23 Mar 17:59
    #8

    Flygplanet har kraschat i havet  och vraket sjönk ner i botten.Tror  också att piloterna är inblandade på något sätt och samtliga ombord omkom :(


    Att kriga för fred är som att ha sex för att förbli oskuld
  • Nenne6­66
    Äldre 29 Mar 01:57
    #9

    Jag tror att planet blev kapat. Piloterna hade en begäran som avslogs av regeringen. Därmed drar man ut på att finna vraket. Alt. Att planet står på en hemlig flygplats och alla passagerare som inte gör nytta är skjutna. Eller så har jag kollat på för mycket film...

  • Äldre 2 Apr 18:41
    #10

    Tror det är nåt fuffens på gång alltså...
    Tror vi får veta 10% av vad som egentligen är

    om dom är gisslan eller levande nånstans
    kan man inte gå ut med det i media
    samma anledning som man inte kan det i andra kidnappningsdramer innan de löst situationen

  • Nenne6­66
    Äldre 2 Apr 19:16
    #11
    Lisa02 skrev 2014-04-02 18:41:06 följande:
    Tror det är nåt fuffens på gång alltså...

    Tror vi får veta 10% av vad som egentligen är

    om dom är gisslan eller levande nånstans

    kan man inte gå ut med det i media

    samma anledning som man inte kan det i andra kidnappningsdramer innan de löst situationen



    Ja och det skrivs mindre och mindre om det också ... Nu det sista va det en ubåt som skickats ut. Känns mest som ett spel för galleriet det där.
  • Nenne6­66
    Äldre 2 Apr 19:24
    #12
    Nenne666 skrev 2014-04-02 19:16:59 följande:
    Ja och det skrivs mindre och mindre om det också ... Nu det sista va det en ubåt som skickats ut. Känns mest som ett spel för galleriet det där.



    Att skicka ut en ubåt för att leta efter den svarta lådan i ett hav man inte ens konstaterat minsta vrakdel i låter ju sådär genomtänkt. Jag hoppas det är jag som har missat nåt i rapporteringen.
  • Äldre 1 May 08:07
    #13
    Nenne666 skrev 2014-03-29 01:57:36 följande:
    Jag tror att planet blev kapat. Piloterna hade en begäran som avslogs av regeringen. Därmed drar man ut på att finna vraket. Alt. Att planet står på en hemlig flygplats och alla passagerare som inte gör nytta är skjutna. Eller så har jag kollat på för mycket film...
    ja, jag tror också att planet kanske blev kapat, el att det var ett misslyckat kapningsförsök. oavsett hr det säkert störtat i nåt hav, och kanske malaysierna vet mer än de vill dela med sig av, verkar väldigt skumt iaf. vet inte om jag tror på att planet störtat i nåt hav här utanför western australia, tycker regeringen här då borde ha funnit planet med tanke på allt letande de företagit. märkligt egentligen att de inte klarat att spåra planet, med all teknik som finns idag tycker man ju att de borde ha lite bättre spårningsutrustning på flygplan. läskigt att tänka på alla skumma typer som flyger på falskt pass, säkert bara en bråkdel av alla som upptäcks.
Svar på tråden Teorier om det försvunna malaysiska flygplanet