• Wuwie

Små kär i min bästa kompis

Nu är det så här att jag är små kär i min bästa kompis. Har inte klivit ur "garderoben" än och är osäker på om hon är bi. Vi funkar kanon tillsammans när vi umgås, har jätte trevligt å så.. Hon kan från ingenstans helt plötsligt klämma mig på rumpan, kramas (hårt), kollar in henne i smyg då ja är rädd att hon kanske (om hon nu inte är bi) ska tycka jag är konstig(?). Jag har liksom "fjärilar" i magen.. Känner mig som en tickande bomb typ.. "Har inte klivit ur än å är DESSUTOM små kär i min kompis". Behöver få ur mig detta då ingen Vet om detta.

• Svar på tråden Små kär i min bästa kompis
  • Wuwie

Vi ska ses i helgen.. Flera av våra gemensamma vänner ska hit (hem till mig) på en fest..längtar..

• Wuwie

Vill krama om henne typ nu.. Hehe men får vänta till imorgon..

• Wuwie

Ja men jag kände att jag ville få ur mig det. Har inte berättat för vänner elr familj än att jag börjat gilla tjejer oxå..

• Wuwie

Nej de är ju sant, man måste inte berätta för alla.. Men menade nu familj å närmaste vänner.. Förr elr senare så kommer det ju komma ut endå :)

• Wuwie

Vi alla hade jätte trevligt. Vågade dock inte säga något till henne.. MEN vid ett tillfälle så satt vi super nära varann i soffan (jag hade ena armen bakom hennes nacke). Då säger en kompis helt plötsligt "ni ser ut som ett lesbiskt/bisexuellt par".. Hehe :P

• Wuwie

Kan ni rekommendera någon bra sida/forum(med tillhörande app) där det finns bisexuella/lesbiska? Vore kul och prata med personer som varit med i svängen ett tag :) elr om någon här vill prata mer någon annan stans? :)

Svar på tråden Små kär i min bästa kompis