• Redaktör

    Längtar du till sommaren?

    Stora delar av landet har fortfarande snö, till andra har våren kommit. Sommaren känns ännu långt bort, men hur är det för dig, längtar du dig varm efter sommaren eller trivs du bättre som det är nu?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längtar du till sommaren?
  • EnPetra

    Jag älskar sommaren! Vintern har sina ljusa stunder de med. Men helst har jag sommar året runt. Ironiskt, med tanke på att jag bor i norrbotten.

  • La Lola

    Jag hatar snö.
    Och nu är jag spyless eftersom vi har fått säkert 30 cm den här veckan.. Allt hade nästan försvunnit innan!

    Jag vill ha sommar nu.
    Inte gassande sol jämt.
    Lagom varmt bara.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Jacqueline

    Här i Skåne har det inte varit snö på länge och våren är ganska så på G tycker jag...klart jag längtar till sommarn ,då kommer bebis

  • Kofot

    Jag längtar efter sommaren men jag vill inte ha sommar året runt. Jag gillar snö under vintern och varma sköna vindar och sol på sommaren.

  • BigMami

    Alla årstider har sin charm Gillar mest hösten! Murrigt & mysigt, man får tända lite smålampor och levande ljus å bara mysa ner sig i soffan! Man kan vara inne med gott samvete! Gillar inte sommaren speciellt mycket...

  • MalinEddie

    Ja, om jag fick bestämma skulle det vara sommar jämtGlad


    Avskyr CIO-metoder.
  • Anonym (..........)

    Jag älskar sommaren (får vinterdepressioner). Men jag älskar även våren. Så optimalt hade varit 5 månader sommar 1 månad vinter 1 månad vår och sen 5 månader sommar och så vidare..

  • Anonym (Geting Fobi)

    Jag längtar inte till sommaren. Fullt med insekter, ormar och varmt, svettas mängder.
    Våren är inte bättre den tyvärr, lider av pollenallergi mm.
    Hösten och vinter gillar jag bäst! Solig

Svar på tråden Längtar du till sommaren?