• Äldre 23 Mar 17:46
    13451 visningar
    15 svar
    15
    13451

    Priser hos veterinären!

    Hejsan! 
     Jag vet att frågan har tagits upp tidigare, men jag måste bara få säga att priserna hos veterinären är i det näraste hutlösa??!! På sina håll rätt saftiga överpriser   jag. Vad tycker ni?
    Självklart ska djuren ha rätt till bra sjukvård dom oxå. Inget snack om saken. 

    Vad har ni brukat betala för era besök hos veterinären/djursjukhus? Vilken behandling/undersökning osv...

    mvh
    Catty
  • Svar på tråden Priser hos veterinären!
  • Äldre 23 Mar 18:15
    #3

    Jag vet att sjukvård är dyrt. Utrustning, material, lokalhyra, personal mm. Allt kostar ju. Det är jag medveten om, men det skiljer sig väldigt mellan olika veterinärer och djursjukhus. Dom gånger jag haft hjälp av dom har jag alltid blivit väldigt nöjd, men visst kan dom ta betalt. Självfallet ska djuren ha all den hjälp dom behöver oavsett vad det kostar. 

  • Äldre 23 Mar 18:38
    #5

    Jag har oxå försäkringar till mina katter. Det är tur att det finns sådana. Annars hade man kunnat bli ruinerad! 

    Brukar första återbesöket ingå när era djur varit inlagda? Det gör det här där jag bor. Jag går till ett


    ganska stort djursjukhus med mycket kompetent personal. Jag tror att det inte alltid är så överallt.
Svar på tråden Priser hos veterinären!