Det värsta du varit med om vad gäller barnkalas?
Mitt värsta är kanske inte så himla hemskt för andra, men för mig var det verkligen de. Jag hade precis börjat i en ny klass som 14 åring och blir bjuden på kalas hos en av tjejerna. När jag blev bjuden så tänkte jag att det kanske skulle finnas lite alkohol och föräldrarna skulle vara borta och vi skulle ha kul som tonåringar, att det skulle vara fest. Men icket. När jag kommer dit är det ballonger överallt och föräldrarna hälsar alla välkommen i dörren och sedan drar kalaset igång. Vi får tårta, saft och bullar. Det är lekar, t.ex sätta knorren på grisen och den där när man ska sätta sig på en stol när musiken stoppas. Det är skattjakt och skatten är en påse popcorn. Det hade säkert vart ett jätte roligt kalas för barn, men jag tyckte hela grejen var enormt pinsam och stack därifrån så fort jag kunde. De andra tjejerna på kalaset hade jätte roligt och förstod inte varför jag var så tråkig. Efter det tog jag avstånd från tjejerna i klassen då vi hade alldeles för olika intressen. Som tur var, för mig, så fanns det några killar i klassen som blev mina bästa vänner!