Jean89A skrev 2014-04-14 12:31:46 följande:
Ja ska till mvc på torsdag!! Allt känns så spännande. Är.också lite chockad att jag är gravid!! Det har tagit oss 8 nästan nio månader att bli gravida!! Och än så länge har jag inte några direkt symptomer!! Kanske lite lite halsbränna ibland och känner av den.nedre regionen ibland men inte så att det gör ont precis!! Dock.så har jag väldigt. Svårt för att sova för det känns så knöligt och det gör väldigt ont
i.brösten när.jag ligger både på sida och mage.. Har fått börja sova med bh!! Va har ni andra känt av för symptom??
Har precis som du ont i brösten, trots att mina är minimala känns dom allltid i vägen just nu. Kan inte ha vanlig BH då det värker i bröstvårtorna! :( Annars har jag molande värk i magen till och från samt att jag är aptrött. Sover konstant, förutom på morgonen, helst kl. 6:30 min lediga dag - då vaknar jag pigg som en mört :) För oss tog det nästan ett år också så jag tror chocken ligger i att man helt plötsligt fattar att man fungerade fast man inte trodde det! Hur gammal är du och var bor du?