• no0nek­nows
    Äldre 3 Apr 16:21
    37184 visningar
    59 svar
    59
    37184

    Ung kille vill träffa en milf

    Hej, är en 22 årig man i sina bästa dagar. Nu är det så här att jag tycker 28+ mammor är så sjukt sexiga. Frågan är bara, vart träffar man dem? ska man börja flirta i kyldisken på Ica? Dejtingsidor är jag inte så positiv till. Sen vet jag inte varför men känns som att man kommer bli avvisad bara pga åldern. Jag ser bra ut, har en vältränad kropp och bra självförtroende. Någon med erfarenhet som har något bra tips?

  • Svar på tråden Ung kille vill träffa en milf
  • Äldre 3 Apr 16:36
    #1

    Tycker absolut du kan flirta på "Ica" Sånt är ju mkt mer charmigt än krogen. Min sambo är 6 år yngre än mig, så det finns Tjejer som faller för yngre

  • Äldre 3 Apr 16:41
    #2
    Snuttan80 skrev 2014-04-03 16:36:30 följande:
    Tycker absolut du kan flirta på "Ica" Sånt är ju mkt mer charmigt än krogen. Min sambo är 6 år yngre än mig, så det finns Tjejer som faller för yngre
    6 år yngre?... alltså 16???

    Är det enkla när ni är fulla?
  • Äldre 3 Apr 16:43
    #3

    Jag är 34 år, så han är alltså 28 snart. Har alltid varit enkelt mellan oss, jag kanske är Lite barnslig så det är därför det funkar

  • Äldre 3 Apr 16:45
    #4

    Okej, men du svarade inte om ni kvinnor är enkla när ni är fulla?

  • Äldre 3 Apr 16:51
    #5

    Vissa är det säkert, har du så svårt att få En nykter tjej?

  • Anonym (bäää)
    Äldre 3 Apr 16:53
    #6

    Bara o skriva till alla tanter som är med i ensam mamma söker de verkar ju föredra lammkött.

  • no0nek­nows
    Äldre 3 Apr 17:00
    #7
    Anonym (bäää) skrev 2014-04-03 16:53:52 följande:

    Bara o skriva till alla tanter som är med i ensam mamma söker de verkar ju föredra lammkött.


    Nu va du rolig va.. Tänkte mer på någon med hjärna. Sen behöver dem inte ha barn. Skrev bara mammor då Milf står för ja de vet du nog
  • Äldre 3 Apr 17:12
    #8

    Ser du bra ut och har en vältränad kropp så ser jag inte varför du inte söker via nätet. 


    Only fear of death is coming back reincarnated
  • no0nek­nows
    Äldre 3 Apr 17:27
    #9
    Ronga skrev 2014-04-03 17:12:13 följande:

    Ser du bra ut och har en vältränad kropp så ser jag inte varför du inte söker via nätet. 


    Only fear of death is coming back reincarnated
    Vilka sidor rekommenderar du då? Tycker allt verkar skit när man är in o läser
  • Äldre 3 Apr 17:33
    #10
    no0neknows skrev 2014-04-03 17:27:20 följande:
    Vilka sidor rekommenderar du då? Tycker allt verkar skit när man är in o läser
    Enda jag vet om är Bodycontact.com
    Men det skadar väl inte att försöka även om det lallas runt mycket på sådana sajter. Och se till att ha bild, annars är dina chanser -0.
    Only fear of death is coming back reincarnated
Svar på tråden Ung kille vill träffa en milf