Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vad gör jag för fel på krogen? :-/

Anonym (party) skrev 2014-04-03 23:52:57 följande:
    Byt attityd, snacka med alla och ha roligt och skit helt i vad de tycker, bedöm om de är värda ditt sällskap istället.

Jag har personligen aldrig fått så många hits som när jag hade på mig en T-shirt med "Shut our mouth stupid bastard" och min kille fick samma resultat med en tröja med "EAT FUCK KILL" en gång när han bara ville vara ifred och dricka öl... Drömmer

Folk är fan konstiga.
    Hahaha samma här, har en med en grön stor lysande hand som gör fuck you. En annan som fått uppmärksamhet är en med streckgubbar på, där man kan ana att de möjligen har en trekant, så står det med liten text, me, you and your friend?

Jag är en sån där trist person som lätt kan gå ut i jeans, nån T-shirt, gummiskor och helt osminkad. Allt beror på humör, men jag brukar generellt inte klä upp mig och har inget behov av att alltid sminka mig. Klär typ upp mig på fest som när folk fyller jämt, gifter sig och sånt där dock, då kan till och med jag som hatar klänning offra mig och bära klänning offentligt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Utropstecknet skrev 2014-04-04 15:16:53 följande:
    Du kanske ser bra ut med men har en trist personlighet eller utstrålning? Det är sällan de snyggaste som får mest uppmärksamhet utan de som har förtrollande utstrålning och härlig personlighet.
    Tror du har en poäång där, för jag brukar märkligt nog få uppmärksamhet de få gånger jag går ut, rätt vardagligt klädd, är inte så intresserad av att odla kontakt heller, är ute med vänner för jag vill umgås med dom, kan dansa stoja och ha mig. Men jag är inte snygg, har ingen perfekt ideal kropp eller ens nära det. Men däremot sägs det att jag har en personlighet som strålar liksom. Så jag tror att det är vad folk ser, min personlighet och det faktum att jag typ bara är mig själv och inte gör mig till på något sätt. Jag ogillar köttmarknaden, fyllesex och allt sånt där. 

Så mitt sätt att försöka slippa undan den har ju varit att faktiskt inte alls klä upp mig osv. Rakade till och med av håret en gång för att få vara ifred eftersom nästan alla män hävdade att kvinnor skall ha långt hår, men det hjälpe inte direkt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    MikNis skrev 2014-04-06 12:26:49 följande:
    Ge killen ditt telefonnummer och en kondom...  
    Kan fan funka alltså
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Vad gör jag för fel på krogen? :-/