• Rezgol

    Singel kille söker en tjej

    Jag en singel invandrar kille och söker en flickvän, vill veta vad säger svenska tjejer och kvinnor?

  • Svar på tråden Singel kille söker en tjej
  • SmokingHotBrownSugar

    lol du borde skriva mer om dig själv.

  • Rezgol

    Jag är inte så dålig kille, är smart och lång men ser  ut som en asiatisk alltså inte tjock näsa men har mycket sexy kropp, är mycket frisk och har gott humör men ändå attraherar inte mycket folk i sverige och vet inte varför?

  • SmokingHotBrownSugar

    asiater sägs ha små penisar ifall du vill veta hur de gamla fördomarna dömer

  • Rezgol

    Nej, min penis är normal storlek och själv är 180 cm, inget fel med kroppen men bara att jag är inte rätt social för svenskarna på grund av min bakgrund och sätt att tala. 

  • SmokingHotBrownSugar

    där har du svaret på din fråga, bli mer social, en kille med dålig självkänsla ses som oattraktiv av kvinnor,

  • Rezgol

    det är inte alls mitt fel, jag gick gymnasiet och nu söker jobb som tolk men kunskap har jag och folk från mitt hemland gillar mig mycket , vet inte varför blev jag inte känd mellan svenskarna , de ser nåt i mig som inte är attraktiv kanske. 

  • SmokingHotBrownSugar
    Rezgol skrev 2014-04-09 00:14:18 följande:
    det är inte alls mitt fel, jag gick gymnasiet och nu söker jobb som tolk men kunskap har jag och folk från mitt hemland gillar mig mycket , vet inte varför blev jag inte känd mellan svenskarna , de ser nåt i mig som inte är attraktiv kanske. 

    titta mkt på vita lögner o skilda världar, de serierna ger dig en bra baskunskap i hur relationer i Sverige fungerar
  • tunda

    Det du har e en stor personlighetsproblem,  kolla själv på vad du skriver:
    "Jag är inte så dålig kille, är smart och lång men ser  ut som en asiatisk alltså inte tjock näsa men har mycket sexy kropp, är mycket frisk och har gott humör men ändå attraherar inte mycket folk i sverige och vet inte varför?"
    så negativ av dig sj. inte hit o dit. snackar mer om utseendet vem du e som person.
    har sett  fina killar som blir rent skit när de öpnnar munnen.
    ändra ditt sätt att vara o agera o allt kommer att bli bättre. lovar!

  • Rezgol
    tunda skrev 2014-04-14 08:56:11 följande:
    Det du har e en stor personlighetsproblem,  kolla själv på vad du skriver:
    "Jag är inte så dålig kille, är smart och lång men ser  ut som en asiatisk alltså inte tjock näsa men har mycket sexy kropp, är mycket frisk och har gott humör men ändå attraherar inte mycket folk i sverige och vet inte varför?"
    så negativ av dig sj. inte hit o dit. snackar mer om utseendet vem du e som person.
    har sett  fina killar som blir rent skit när de öpnnar munnen.
    ändra ditt sätt att vara o agera o allt kommer att bli bättre. lovar!
    Tack för tipset, jag blir lite stressad då ingen runtomkring mig vill starta en konversation med mig och då känner jag mig liksom nu ska jag göra nåt riktigt imponerande annars ingen har intresse för småprat.  så är det ofta att jag känner mig  liksom att andra folk har inte mig i fokus för intresset. Det svåraste är att hitta en plats där man kan hitta någon att samtala med?
  • arkaderol
    Rezgol skrev 2014-04-16 22:47:41 följande:
    Tack för tipset, jag blir lite stressad då ingen runtomkring mig vill starta en konversation med mig och då känner jag mig liksom nu ska jag göra nåt riktigt imponerande annars ingen har intresse för småprat.  så är det ofta att jag känner mig  liksom att andra folk har inte mig i fokus för intresset. Det svåraste är att hitta en plats där man kan hitta någon att samtala med?
    slipp och gör dig av med stressen genom att ta kontakt och se det endast som vänskap (glöm syftet att finna en tjej), leta efter en vän... och kanske visar sig en av dem att vara din hjärtevän :)
  • Saberadeli

    Jag är en killa på 18 år.

    Jag är snäll och gillar att ha en tjej likadant.

    Jag tränar o spelar fotboll.

    Jag gillar att läsa bok på fritiden o ficka med kompisar.

    Jag rökar inte o jag gillar inte att börja.

    Jag går på första gymnasiet o vill blir elektrisk.

Svar på tråden Singel kille söker en tjej