• Anonym (tändtjej)

    Tänd på äldre man (hur) ska jag få honom?!

    Jag är närmare en tjej på närmare 30år och jobbade under en tid i en livsmedelsbutik. Då spanade jag in en kund som var så grymt jäkla het. Höll på smälla av varje gång han kom in med sina sexiga jobbkläder (typ byggarbetare) och "jag har jobbat ute hela livet" kropp.
    Vi flirta rätt mkt då men det hände inte så mkt mer mest på grund av att jag inte vågade. Om han inte ville mer så hade det blivit så pinsamt varje gång han kom in och skulle handla...

    Han är dock mkt äldre än mig! vet inte exakt men tippar på typ 20+ år.

    Jag flyttade sedan och lämnade mitt butiksjobb.
    Nu på senare tid har jag flyttat igen (till en mindre stad) och har av ren slump sett denna man på stan inte mindre än TVÅ gånger senaste tiden. Han har tydligen flyttat hit också! (han såg inte mig nån av gångerna fast jag försökte "göra mig synlig") Så himla typiskt!
    Han är fortf så jäkla het och snygg. Jag kan inte sluta tänka på honom! Jag bara måste ha honom!! (åtminstone en gång..=)

    Jag vet vad han heter och att han jobbar här i stan. Skulle kunna ringa honom nu. Men! Det går ju inte! "ursäkta mig men kommer du i håg mig"? nä fy va pinsamt!  Dessutom så har vi åldersskillnaden.
    Vad fan ska jag göra? är det kört? Vill inte uppfattas som nån creepy tjej! 

  • Svar på tråden Tänd på äldre man (hur) ska jag få honom?!
  • maria diaz

    Om du sett honom två gånger på stan, så kommer du säkert att se honom igen.
    Då gäller det att du visar dig, och inleder ett enkelt samtal.
    Sedan löser det sig.

  • Anonym (jaopp)

    om du vill ha han, ta kontakt, dra iväg ett sms eller försök att typ råka vara på samma plats som han. 
    Han kanske känner samma men ser hinder som ålder och att du kanske bara flörtade för att du jobbar i butik att det var ett sätt att vara artig på 
    ( har en vän som är intresserad av en tjej som sitter i kassan på vårt coop i stan, han vet dock inte om hon bara är trevlig eller flörtar tillbaka. och la därför aldrig in en stöt.) 

  • Anonym (tändtjej)

    Vågar inte smsa utan att ha sett han och typ pratat med honom minst någon gång innan. Men har också tänkt på att jag förmodligen kommer se han snart igen. Men orkar fan inte vänta! jag förstår att det kan vara svårt att veta om kassörskan flirtar eller inte. Men av min erfarenhet som kassörska så är det ganska stor skillnad på när jag flirtar med någon och när jag bara är trevlig. Jag vet i alla fall att denna man fattade att jag flirta med honom. ;)

    Sen är det ju det med ålderskillnaden. Verkligen nåt nytt för mig och jag vet inte men det känns lite fånigt också, kanske är lite väl uppenbart vad jag är ute efter. Men vem vet han kanske tycker det är en bra idé han med. Flört

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (tändtjej) skrev 2014-04-09 22:58:09 följande:

    Jag är närmare en tjej på närmare 30år och jobbade under en tid i en livsmedelsbutik. Då spanade jag in en kund som var så grymt jäkla het. Höll på smälla av varje gång han kom in med sina sexiga jobbkläder (typ byggarbetare) och "jag har jobbat ute hela livet" kropp.
    Vi flirta rätt mkt då men det hände inte så mkt mer mest på grund av att jag inte vågade. Om han inte ville mer så hade det blivit så pinsamt varje gång han kom in och skulle handla...

    Han är dock mkt äldre än mig! vet inte exakt men tippar på typ 20+ år.

    Jag flyttade sedan och lämnade mitt butiksjobb.
    Nu på senare tid har jag flyttat igen (till en mindre stad) och har av ren slump sett denna man på stan inte mindre än TVÅ gånger senaste tiden. Han har tydligen flyttat hit också! (han såg inte mig nån av gångerna fast jag försökte "göra mig synlig") Så himla typiskt!
    Han är fortf så jäkla het och snygg. Jag kan inte sluta tänka på honom! Jag bara måste ha honom!! (åtminstone en gång..=)

    Jag vet vad han heter och att han jobbar här i stan. Skulle kunna ringa honom nu. Men! Det går ju inte! "ursäkta mig men kommer du i håg mig"? nä fy va pinsamt!  Dessutom så har vi åldersskillnaden.
    Vad fan ska jag göra? är det kört? Vill inte uppfattas som nån creepy tjej! 


    När en man tänker som dig, att han bara måste ha henne, åtminstone en gång... då är mannen ett Svin. Ett Äckel. En Snuskhummer.

    Jag har varit tänd på yngre tjejer (många), och jag tycker att en tjej kan göra i stort sett hur som helst. Bara hon Gör nåt, och Visar att hon vill.
  • Anonym (ppp)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-09-23 12:11:15 följande:
    När en man tänker som dig, att han bara måste ha henne, åtminstone en gång... då är mannen ett Svin. Ett Äckel. En Snuskhummer.

    Jag har varit tänd på yngre tjejer (många), och jag tycker att en tjej kan göra i stort sett hur som helst. Bara hon Gör nåt, och Visar att hon vill.
    Oj vad du tillför tråden något nu (obs ironisk) + att tråden är över 6 år gammal. 
  • Anonym (!)

    Har du kollat på hitta.se och Facebook och allt sånt så att han verkar vara singel?

    I så fall, testa! Kan inte bli mer än nej.

  • Anonym (ja)
    Anonym (ppp) skrev 2021-09-23 12:21:54 följande:
    Oj vad du tillför tråden något nu (obs ironisk) + att tråden är över 6 år gammal. 
    Haha, ja, gubben lär väl sitta på seniorboende nu
Svar på tråden Tänd på äldre man (hur) ska jag få honom?!