• Saint

    Tjejer, hjälp en stackars singel pappa

    Är en 37-årig singel pappa som precis börjat med nätdejting, men det verkar svårt att få damerna att ens svar på ett trevligt mail. Har väl skickat 10-15 mail, mest humoristiska och baserade på deras presentationer, men har bara fått ett svar. Mest kontaktar jag singel mammor. Min presentation är det nog inget större fel på, så då börjar man fundera på sin självbild..

    Finns det några snälla tjejer som kan tänka sig kolla mina profilbilder och ge mig en ärlig uppfattning om mitt utseende? Ful, normal, snygg eller gammalt äckel är alla valida svar, bara du är ärlig. Skriv i tråden eller skicka ett meddelande så skickar jag bilderna(bilderna är självklart rumsrena Glad).

  • Svar på tråden Tjejer, hjälp en stackars singel pappa
  • La Lola

    Jag vill också se (har hängt på dejtingsidor så jag har sett många olika varianter).


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Saint

    Trevligare tjejer här på FL än på dejtingsiten märker jag :)
    Kunde tyvärr inte fixa bilderna från jobbet, skickar dom i eftermiddag.

  • Birgitta02
    Saint skrev 2014-04-14 13:36:43 följande:
    Trevligare tjejer här på FL än på dejtingsiten märker jag :)
    Kunde tyvärr inte fixa bilderna från jobbet, skickar dom i eftermiddag.
    Fast - det BORDE ju inte handla om bilder och foton. Dina mail borde ju räcka om de är trevliga. Finns så många snygga skitstövlar därute som inte har nåt innanför pannbenet. De är de vanliga snälla karlarna som man faktiskt skall ha ögonen öppna för:)
  • Saint

    Håller med, tyvärr är det svårt att visa att man är en snäll och bra kille när man inte får någon respons. :)

  • Saint

    Om jag har gjort rätt ska ni se bilderna i mitt bildgalleri nu. Låt mig nu höra sanningen Glad

  • Birgitta02
    Saint skrev 2014-04-14 15:55:58 följande:

    Om jag har gjort rätt ska ni se bilderna i mitt bildgalleri nu. Låt mig nu höra sanningen Glad


    Tror inte du gjort rätt. Hittar inget galleri. Fast jag kanske är helt fel på det:)
Svar på tråden Tjejer, hjälp en stackars singel pappa