• pockemon

    fotoförlust...

    Jag har en Sony Xperia-smartfone och mina foto har totalt försvunnit från telefonen!
     Fick för några dagar i uppdateringar av en fil: file command och där la sig tydligen de flesta av mina foto ( inte alla - 3 foto före semesterdatum och 4 efter är kvar?)
    Något har jag väl gjort men nu är alla mina semesterbilder borta och det är väldigt tråkigt då det var en mkt speciell resa.
    Finns det något sätt att få "tillbaka" bilderna?
    Tänker på att polisen kan tydligen få fram raderat matrial i mobiler när det gäller brott.....
    Någon kan väl vara lika klok som en polis ?
    Har varit nere i telenorbutiken och de kände inte till " file commando" och utlåtande av appen är inte positiv.....

  • Svar på tråden fotoförlust...
  • Aniiee
    pockemon skrev 2014-04-18 17:31:07 följande:
    Jag har en Sony Xperia-smartfone och mina foto har totalt försvunnit från telefonen!
     Fick för några dagar i uppdateringar av en fil: file command och där la sig tydligen de flesta av mina foto ( inte alla - 3 foto före semesterdatum och 4 efter är kvar?)
    Något har jag väl gjort men nu är alla mina semesterbilder borta och det är väldigt tråkigt då det var en mkt speciell resa.
    Finns det något sätt att få "tillbaka" bilderna?
    Tänker på att polisen kan tydligen få fram raderat matrial i mobiler när det gäller brott.....
    Någon kan väl vara lika klok som en polis ?
    Har varit nere i telenorbutiken och de kände inte till " file commando" och utlåtande av appen är inte positiv.....
    Koppla in den i datorn och sök i rotsystemet. De kan ju ha bara flyttat p sig.
    There is a sacredness in tears....They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition and of unspeakable love
Svar på tråden fotoförlust...