• Anonym (Kanni­bal?)
    Äldre 20 Apr 09:23
    4875 visningar
    23 svar
    23
    4875

    Är jag en kannibal?

    Jag har aldrig känt såhär. Jag sitter på ett tåg. Bredvid mig sitter en kille och jag känner för att äta honom. Jag vet inte om det beror på att jag inte hunnit äta frukost, men det vattnas i munnen att få börja med hans arm och sen äta resten av honom. Är detta en psykopatvarning eller är jag en kannibal nu eller vad är det frågan om? Men jag vill inte att han ska dö av detta förstås.

    Ja...jag är på riktigt. Jag vill bara veta varför jag tänker som jag gör.

  • Svar på tråden Är jag en kannibal?
  • Anonym (.)
    Äldre 20 Apr 09:30
    #1

    Gå och prata med en psykolog så får du se vilken diagnos du får.

  • Anonym (Kanni­bal?) Trådstartaren
    Äldre 20 Apr 09:33
    #2
    Anonym (.) skrev 2014-04-20 09:30:20 följande:
    Gå och prata med en psykolog så får du se vilken diagnos du får.



    Asså jag tror inte detta är ett bestående problem, jag kände bara så precis nu av en slump pch undrar bara varför jag tänker som jag gör.
  • Äldre 20 Apr 09:35
    #3

    Alla människor har sådana märkliga tankar ibland. Kanske inte att äta folk, men...tja... Man ser någon sitta på ett broräcke och tänker "TÄNK OM jag skulle knuffa ned honom/henne...". Eller sitter i en bil och ser en klippa lite längre bort och tänker "TÄNK OM jag skulle trycka plattan i mattan och köra rakt in i den". Det betyder inte att man är mördare eller självmordsbenägen, eller ens i närheten. Jag tror att tankarna uppkommer för att de är förbjudna, för att man INTE FÅR tänka sånt...

    Jag tror inte du är kannibal eller galen. Tror inte att du någonsin kommer äta människokött, för det är det väldigt få människor som gör... Men är du orolig så kan du förstås gå till en psykolog och fråga om du är normal, vilket jag tror att du är :)

  • Anonym (.)
    Äldre 20 Apr 09:37
    #4
    Anonym (Kannibal?) skrev 2014-04-20 09:33:21 följande:



    Asså jag tror inte detta är ett bestående problem, jag kände bara så precis nu av en slump pch undrar bara varför jag tänker som jag gör.
    Jadu, de är nog bara du själv som kan klura ut varför du tänker dom du gör, Ser inte varför man måste fråga här?
    Vill du veta om du är en kannibal? nja ät en människa först och om de smakar gott och du får värsta kicken av de så ja, då är du en kannibal.

    ELLER så kan de va så att du bara helt enkelt behöver ett redigt (ursäkta) knull! Flört
  • Anonym (Kanni­bal?) Trådstartaren
    Äldre 20 Apr 09:38
    #5
    Juronjaure skrev 2014-04-20 09:35:20 följande:
    Alla människor har sådana märkliga tankar ibland. Kanske inte att äta folk, men...tja... Man ser någon sitta på ett broräcke och tänker "TÄNK OM jag skulle knuffa ned honom/henne...". Eller sitter i en bil och ser en klippa lite längre bort och tänker "TÄNK OM jag skulle trycka plattan i mattan och köra rakt in i den". Det betyder inte att man är mördare eller självmordsbenägen, eller ens i närheten. Jag tror att tankarna uppkommer för att de är förbjudna, för att man INTE FÅR tänka sånt...

    Jag tror inte du är kannibal eller galen. Tror inte att du någonsin kommer äta människokött, för det är det väldigt få människor som gör... Men är du orolig så kan du förstås gå till en psykolog och fråga om du är normal, vilket jag tror att du är :)



    Hmm..det känna faktiskt som att ditt var besvarade min fråga. Men fan vad läskigt att man tänker så. Jag satt verklgen och tänkte igen i detalj hur han skulle ätas
  • Anonym (Kanni­bal?) Trådstartaren
    Äldre 20 Apr 09:40
    #6
    Anonym (.) skrev 2014-04-20 09:37:58 följande:
    Jadu, de är nog bara du själv som kan klura ut varför du tänker dom du gör, Ser inte varför man måste fråga här?

    Vill du veta om du är en kannibal? nja ät en människa först och om de smakar gott och du får värsta kicken av de så ja, då är du en kannibal.

    ELLER så kan de va så att du bara helt enkelt behöver ett redigt (ursäkta) knull! 



    Haha vet du en sak. Min tjej vill nästan aldrig ha sex. Det har gjort mig så desperat att jag kan tänka mig ha sex med killar, just för att jag inte får nått av henne...maximalt 1 gång i månaden. Kanske därför jag kände som jag gjorde nu haha!
  • Äldre 20 Apr 09:46
    #7

    Jag får såna där tankar jämt. Ofelbart om det står en gammal tant på t-baneperrongen, jag blir alltid sugen på att putta ned henne på spåret. Eller typ knuffa ut ett barn i gatan. Eller alltså. Inte sugen. Men tanken dyker upp, jag vet inte varför men man är ju glad att man har impulskontroll :p

  • Anonym ('_')
    Äldre 20 Apr 09:52
    #8

    Något annat att tänka på:

    Är man en kannibal om man äter sina snorkråkor?

  • Äldre 20 Apr 09:56
    #9
    Anonym ('_') skrev 2014-04-20 09:52:18 följande:
    Något annat att tänka på:

    Är man en kannibal om man äter sina snorkråkor?



    Njae. Däremot hörde jag på institutet i p3 att man antagligen får bättre immunförsvar av att äta sitt eget och andras snor. Men jag tar nog hellre förkylningen faktiskt.
  • Anonym (.)
    Äldre 20 Apr 09:59
    #10
    Anonym (Kannibal?) skrev 2014-04-20 09:40:50 följande:



    Haha vet du en sak. Min tjej vill nästan aldrig ha sex. Det har gjort mig så desperat att jag kan tänka mig ha sex med killar, just för att jag inte får nått av henne...maximalt 1 gång i månaden. Kanske därför jag kände som jag gjorde nu haha!
    Jamen där ser du, där har du ju en del av svaret.
    vafan har du för brud?! skulle aldrig klara av själv att gå så länge utan. Min sambo hade ju fått fnatt här hemma om jag hade vart så slö på att ge han sex xD

    Hoppas allt löser sig, tror bara du behöver ligga lite, så ligg med henne och se sen om du har tankarna kvar Tungan ute
Svar på tråden Är jag en kannibal?