• Svar på tråden Psykos! Jag kände det på mig...
  • youarefools

    Jag vet inte ifall om jag tror på att människor skulle kunna höra vad spöken säger. 

  • youarefools

    Varför kan inte människor någonsin diskutera någonting intressant, som spelar roll? Nej irrelevanta frågor med likadana svar får mycket uppmärksamhet. Vad har hänt med mänskligheten?

  • youarefools
    KarstenTorebjer92 skrev 2014-05-19 03:25:48 följande:

    ps hör av dig till 0762-921250 jag dukar för två


    utan dig andas jag ej


    Oj baby... :) Nicee
  • youarefools
    KarstenTorebjer92 skrev 2014-05-19 03:27:22 följande:
    oj :$ trodde d va gästboken hur raderar man
    Lol det går inte så vitt jag vet... Jag har skrivit till dom förut men de gör inte det, så länge de inte anser tråden vara olämplig.... :P
  • Halvtre

    Jag har haft psykos, fastnade i en LSD tripp som ödelade flera år av mitt liv. Det är det värsta jag har varit med om.

  • youarefools
    spitulzd skrev 2014-06-07 18:10:08 följande:

    Hahaha vad är det här för chatter sida! familjeliv rokkar fett! Folk verkar ju inte va kloka här!


    Jag önskar att alla var människor och värdiga att prata med, men tyvärr har de flesta fördummat sig själva och har inget vettigt att säga...
  • youarefools
    Halvtre skrev 2014-06-13 23:14:56 följande:

    Jag har haft psykos, fastnade i en LSD tripp som ödelade flera år av mitt liv. Det är det värsta jag har varit med om.


    Intressant men inte ovanligt. Det visar på att det som människor gör förstör. Det är människan som producerat alla droger och sen klagar de på alla narkomaner som behöver vård. De är psykos.

    Bun Babylon
Svar på tråden Psykos! Jag kände det på mig...