• linaaaaa

    Facebook messanger?

    Hej! 

    När jag gjorde den senaste uppdateringen på facebook i mobilen så kom det fram att jag 
    måste installera fb messanger för att kunna läsa mina meddelande. När jag var påväg att göra det så 
    såg jag att appen ville ha tillgång till mina telefonsamtal, min personliga informaion, mina konton och betaltjänster så då avbröt jag installationen. 

    Har ni laddat ner appen och kan det isåfall hända något med det här med betaltjänster? 

  • Svar på tråden Facebook messanger?
  • SecretSwallow

    Själva facebook appen gör ju redan allt det där.. jag tog ner messenger appen trots att jag väntat in i det längsta med att göra det.

    Mina konton är inte kopplade till mitt betalkort så det behöver inte jag bry mig om..

  • linaaaaa
    SecretSwallow skrev 2014-04-26 18:12:45 följande:
    Själva facebook appen gör ju redan allt det där.. jag tog ner messenger appen trots att jag väntat in i det längsta med att göra det.
    Mina konton är inte kopplade till mitt betalkort så det behöver inte jag bry mig om..
    okej, va ju så längesen jag tog ner fb appen så de kom ja faktiskt inte ihåg. 
    men det med betaltjänster kan inte ta något på själva mobilen så att räkningen blir hörge? 
Svar på tråden Facebook messanger?