• Beeo3

    utnyttjar mig bara!

    Tjejer kan någon vara snäll och förklara för mig varför tjejer bara utnyttjar mig? OM jag träffar en tjej och börjar prata, och/eller smsa, ni vet hur det funkar. Så förklarar tjejen i fråga om att hon har det jobbigt och hon har ett problem på ett eller annat sätt, hur som helst så brukar jag kunna hjälpa att lösa problemet, eller hjälpa dom lösa det på egen hand och bara guide:a dom. Men så fort det är löst bryter dom kontakten och hör aldrig av sig mer. Varför gör dom så? Är det nåt jag gör?


  • Svar på tråden utnyttjar mig bara!
  • Scoops
    Beeo3 skrev 2014-04-27 23:57:51 följande:
    Tjejer kan någon vara snäll och förklara för mig varför tjejer bara utnyttjar mig? OM jag träffar en tjej och börjar prata, och/eller smsa, ni vet hur det funkar. Så förklarar tjejen i fråga om att hon har det jobbigt och hon har ett problem på ett eller annat sätt, hur som helst så brukar jag kunna hjälpa att lösa problemet, eller hjälpa dom lösa det på egen hand och bara guide:a dom. Men så fort det är löst bryter dom kontakten och hör aldrig av sig mer. Varför gör dom så? Är det nåt jag gör?
    Lös inte hennes problem! Det är mitt bästa tips. Särskilt om du vill dejta någon av dem, lösa tjejjens problem kan du försöka göra när ni träffats ett tag och blivit ett "par". Annars är det i stort sett alltid slöseri på tid att vara "för snäll".
  • mr me

    Ett väldigt hett tips är att aldrig dejta en tjej med problem. Hon kommer bara att förska lägga sina bekymmer på dig och om det någonsin skulle bli något mellan er två så kan du vara säker på att hon kommer försöka dumpa dig och göra ett jättedrama av det i förhoppning om att få dig än mer miserabel än hon är.

    Det är slöseri med tid. Möter du en tjej som börjar älta sina ex, sina problem, saker hon råkat ut för och alla sina nageltrång från när hon slutade med blöja fram till idag så glöm henne och gå vidare.

    Lycka till!

    Cool

  • Beeo3

    Inte för att jag kan säga att jag mår bra eller så, men om dom lyckas göra det ännu värre så gör dom det riktigt bra.

  • puss
    Beeo3 skrev 2014-04-28 19:21:40 följande:

    Verkar vara dom enda tjejer som visar minsta intresse för mig.


    Fast de har ju inget intresse av dig, säger du ju.
  • Beeo3

    Tydligen inte men är bara dom som pratar med mig. (Kanske formulera mig dåligt)

  • puss
    Beeo3 skrev 2014-04-28 19:41:23 följande:

    Tydligen inte men är bara dom som pratar med mig. (Kanske formulera mig dåligt)


    Men du då? Du får väl öppna mun du med! Börja prata med andra tjejer.
  • Baam

    Du har nog träffat fel tjejer :/ för mig är det tvärtom, karlar som utnyttjar. 
    Skulle uppskatta och personen skulle växa o bli mer intressant i mina ögon om personen var som du, TS. Solig

  • Paulina P P
    Beeo3 skrev 2014-04-27 23:57:51 följande:
    Tjejer kan någon vara snäll och förklara för mig varför tjejer bara utnyttjar mig? OM jag träffar en tjej och börjar prata, och/eller smsa, ni vet hur det funkar. Så förklarar tjejen i fråga om att hon har det jobbigt och hon har ett problem på ett eller annat sätt, hur som helst så brukar jag kunna hjälpa att lösa problemet, eller hjälpa dom lösa det på egen hand och bara guide:a dom. Men så fort det är löst bryter dom kontakten och hör aldrig av sig mer. Varför gör dom så? Är det nåt jag gör?
    Vet inte. Jag har råkat ut för samma (på den tiden jag var singel). Shyssta, trevliga killar som jag hjälpt med olika saker. När de fått hjälpen slutar de visa intresse och jag fattar att jag ytterligare en gång blivit blåst av en kille som använder sin charm för att få hjälp.
  • Scoops
    Beeo3 skrev 2014-04-28 19:41:23 följande:
    Tydligen inte men är bara dom som pratar med mig. (Kanske formulera mig dåligt)
    Ja, med den attityden så får du nog fortsätta som du gör nu. Vad är det med killar att tro att tjejer ska flyga rakt in i famnen på dem som stekta sparvar i munnen och sen gnäller över att de inte får tjejjer?.... vänd på tanken, hur skulle det vara om DU valde vilka DU vill prata med istället för att vänta på att någon ska visa intresse för dig? Det är en kliché men - ta initiativ så slipper du dethär "probemet".
  • Beeo3
    Scoops skrev 2014-04-29 17:46:53 följande:
    Ja, med den attityden så får du nog fortsätta som du gör nu. Vad är det med killar att tro att tjejer ska flyga rakt in i famnen på dem som stekta sparvar i munnen och sen gnäller över att de inte får tjejjer?.... vänd på tanken, hur skulle det vara om DU valde vilka DU vill prata med istället för att vänta på att någon ska visa intresse för dig? Det är en kliché men - ta initiativ så slipper du dethär "probemet".



    Snabb fråga läste du hela tråden?

    För har påpekat att jag pratar med andra tjejer tidigare i tråden.
  • Scoops
    Beeo3 skrev 2014-04-29 17:59:29 följande:



    Snabb fråga läste du hela tråden?
    För har påpekat att jag pratar med andra tjejer tidigare i tråden.
    Jag baserade det på dethär svaret som du själv skrev och sedan tog bort trots att både jag och Puss svarat på det:

    "Tydligen inte men är bara dom som pratar med mig. (Kanske formulera mig dåligt)"

    Att radera gamla inlägg på detdär viset är en sådan sak som jag uppfattar som vekt/svagt. Så där har du svart på vitt vad som gör att osäkra tjejjer dras till dig och vettiga håller sig undan.
  • Beeo3

    Asså... förlåt men jag försökte förtydliga mig för att puss uppfattade det på ett annat sätt än vad jag menade och jag försökte göra min mening tydligare men om det nu är så du ser det så visst din åsikt.

Svar på tråden utnyttjar mig bara!