• JasonDamian

    Kan jag aldrig hitta tjejen i mitt liv?

    Fan vad jag är trött på att vara singel och aldrig träffa någon seriös, mogen, ärlig tjej att kunna dela mitt liv med.. Nej jag ser inte ut som en fotomodell, men jag är en bra kille. Jag pluggar för att kunna få ett bra jobb, jag har gjort min del av dumheter ja, men jag har vuxit upp. Jag börjar tro att alla bra tjejer är upptagna.. Vad ska man göra? Ge upp? Jag har försökt med dejtingsidor och vänners vänner men umgängeskretsen är inte så stor. Jag vet inte hur jag ska fortsätta.. Jag vill bara ha någon att dela mitt liv med. Är det för mycket begärt? Haha usch vad jag tycker synd om mig själv

  • Svar på tråden Kan jag aldrig hitta tjejen i mitt liv?
  • Nyfiken gul

    först av allt ger jag dig en kram, jag tror också du är en bra kille och alla förtjänar kärlek och ett liv i tvåsamhet. 
    Jag förstår din frustration. 

    Jag vet inte rent konkret hur du ska hitta någon men jag kan i alla fall säga att du behöver vara utrustad med tålamod och att fortsätta vilja träffa någon. 

    jag hittade min nuvarande man via dejtingsidor men det tog mig flera års dejtande innan han till sist dök upp. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • JasonDamian
    Nyfiken gul skrev 2014-05-01 11:07:47 följande:

    först av allt ger jag dig en kram, jag tror också du är en bra kille och alla förtjänar kärlek och ett liv i tvåsamhet. 
    Jag förstår din frustration. 

    Jag vet inte rent konkret hur du ska hitta någon men jag kan i alla fall säga att du behöver vara utrustad med tålamod och att fortsätta vilja träffa någon. 

    jag hittade min nuvarande man via dejtingsidor men det tog mig flera års dejtande innan han till sist dök upp. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
    Tack :) ja tålamodet håller jag uppe men viljan kommer i perioder. Ibland så blir jag så trött och ledsen på alla tjejer/kvinnor som snackar en massa om att dem vill ha fina snälla killar men som hänger efter svin och idioter. Har du något tips på en bra sida? :) Jag håller mig till badoo för det är gratis, vill gärna inte slänga ut en massa pengar som fattig student om det sen inte ger något.
  • Nyfiken gul
    JasonDamian skrev 2014-05-01 11:27:20 följande:
    Tack :) ja tålamodet håller jag uppe men viljan kommer i perioder. Ibland så blir jag så trött och ledsen på alla tjejer/kvinnor som snackar en massa om att dem vill ha fina snälla killar men som hänger efter svin och idioter. Har du något tips på en bra sida? :) Jag håller mig till badoo för det är gratis, vill gärna inte slänga ut en massa pengar som fattig student om det sen inte ger något.
    badoo skulle jag undvika helt och hållet, finns inget seriöst what so ever där.  Hundratusentals kvinnor men kanske bara ett tjugotal är verkligen ute efter ett riktigt förhållande. Badoo är mer för sex och tillfälliga förbindelser. 

    Satsa istället på Mötesplatsen eller varför inte testa happy pancake.  

    och även om jag förstår att det svider i studentplånboken så kan jag tycka att det är värt att investera en hundring för att sålla ut skumhögarna.  Bli betalande medlem så har du lättare att hitta seriösa kvinnor som verkligen vill på allvar ha ett förhållande. 

    jag vet inte din ålder men det kan vara värt också att tänka på vilken ålder du söker 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Ronga

    Känner precis som dig Jason. Att det ska vara så svårt/jobbigt att hitta någon att dela sina dagar med.

    Lycka till!


    Only fear of death is coming back reincarnated
  • JasonDamian
    Ronga skrev 2014-05-01 11:47:39 följande:

    Känner precis som dig Jason. Att det ska vara så svårt/jobbigt att hitta någon att dela sina dagar med.

    Lycka till!


    Only fear of death is coming back reincarnated
    Tack detsamma! Vi får stötta varann om det behövs
  • Baam

    Haha du och jag har typ samma TS! Solig Skönt att man inte är ensam liksom. 

  • Nyfiken gul
    JasonDamian skrev 2014-05-03 21:55:36 följande:
    Vad söker ni tjejer hos oss killar? Vad för typ av utseende och personligheter attraherar er? :)
    tja jag uppskattar killar som vet vad dom vill. Som har klara åsikter om sin framtid, vet vad dom röstar på i valet och har vett att komma med middagsförslag.    En viljestark man är attraktivt och nån som har tydliga mål i livet och inte bara jiddrar runt och inte vet vilken fot dom ska stå på. 

    viljestarka män vet också vad dom vill ha för typ av tjej och har sin bild klar av hur en relation ska se ut och med vem han vill dela den.

    det här är en egenskap jag värdersätter högst av allt, en man som vet vad han vill och inte skäms för det.  

    Velpottor är i min värld inte särskilt trevliga och uppfattas oftast som väldigt gnälliga och hur snälla och trevliga dom än må vara så orkar man inte i längden med nån som inte ens klarar av att välja strumpor på morgonen utan att få ångest. 

    Utseende?   Ja hel och ren till att börja med, hygien är viktigt och att man faktiskt bryr sig om hur man ser ut. Joggingbyxor och collegetröja är inte okej för mig. Det vill jag inte ens se efter 10 år som gifta så det vill jag heller inte börja med att se på kort eller i webcam eller på en dejt. Man kan klä sig ledigt och bekvämt utan att dra på sig en vuxenpyjamas. 

    Tatuerad, skägg, långhårig hårdrockare eller helt slätrakad , musklad eller senig, det har för mig inte någon större betydelse så länge man kan charma med självförtroende och utstrålning.  Om jag tittar på dom män jag haft relationer med förut och den jag är gift med nu  så ser alla olika ut , dom finns i alla kategorier av utseenden.  Dom har alla fångat mig med inre egenskaper.  

    Något som går fetbort är alla som spelar på sitt utseende. Gymkillar med 130 kg muskler som spänner sig på stan i tunna linnen och dricker vitaminpulver, eller en typisk stekarkille från Östermalm med flottigt bakåtslickat hår och kostym som flashar med guldkortet och Vip-kort och vita leenden från tandläkaren. Eller den övertatuerade hårdrockaren som framställer sig själv som mörk och  mystisk.  Big nono för mig i alla fall. 

    så nyduschad, luktar gott, ett par brallor och en snygg tröja eller skjorta , på med ett äkta leende och säg något du kan stå för, då har du vunnit halva hjärtat. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • freud

    Jag pallar inte med killar som är för fixerade vid sitt yttre . Hu :D  För mig går såna killar bort direkt. Hygienen är dock viktigt

Svar på tråden Kan jag aldrig hitta tjejen i mitt liv?