• JasonDamian

    Kan jag aldrig hitta tjejen i mitt liv?

    Fan vad jag är trött på att vara singel och aldrig träffa någon seriös, mogen, ärlig tjej att kunna dela mitt liv med.. Nej jag ser inte ut som en fotomodell, men jag är en bra kille. Jag pluggar för att kunna få ett bra jobb, jag har gjort min del av dumheter ja, men jag har vuxit upp. Jag börjar tro att alla bra tjejer är upptagna.. Vad ska man göra? Ge upp? Jag har försökt med dejtingsidor och vänners vänner men umgängeskretsen är inte så stor. Jag vet inte hur jag ska fortsätta.. Jag vill bara ha någon att dela mitt liv med. Är det för mycket begärt? Haha usch vad jag tycker synd om mig själv

  • Svar på tråden Kan jag aldrig hitta tjejen i mitt liv?
  • Nyfiken gul

    först av allt ger jag dig en kram, jag tror också du är en bra kille och alla förtjänar kärlek och ett liv i tvåsamhet. 
    Jag förstår din frustration. 

    Jag vet inte rent konkret hur du ska hitta någon men jag kan i alla fall säga att du behöver vara utrustad med tålamod och att fortsätta vilja träffa någon. 

    jag hittade min nuvarande man via dejtingsidor men det tog mig flera års dejtande innan han till sist dök upp. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • JasonDamian
    Nyfiken gul skrev 2014-05-01 11:07:47 följande:

    först av allt ger jag dig en kram, jag tror också du är en bra kille och alla förtjänar kärlek och ett liv i tvåsamhet. 
    Jag förstår din frustration. 

    Jag vet inte rent konkret hur du ska hitta någon men jag kan i alla fall säga att du behöver vara utrustad med tålamod och att fortsätta vilja träffa någon. 

    jag hittade min nuvarande man via dejtingsidor men det tog mig flera års dejtande innan han till sist dök upp. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-