• Anonym (Hemska jag)

    Hjälp mig, jag är karltokig!

    Tror att total avhållsamhet är det enda som hjälper. 
    Annars är jag där. Är han upptagen? Bara större utmaning. Är han snygg, yngre, äldre, kollega, ex, gift, kinky osv. Bara större kick. Periodvis kommer jag till insikt. Låter bli att festa, eller träffa killar alls, och fokuserar på annat ett par månader. 
    Sen är jag där igen. Jag behöver bekräftelsen. 
    Konstigt, för jag tycker själv att jag är både trevlig och ser bra ut, mycket kräsen när det kommer till pojkvän. Så självförtroendet är det inget fel på. Men kicken som raggandet ger mig.. Är det normalt? Är inge kul att ha ångest en vecka, då och då när jag gjort såhär..

  • Svar på tråden Hjälp mig, jag är karltokig!
  • Anonym (Mats)

    Det är la bara roligt att du finner karlar så intressanta! du får väl napp varje sekund, I bet.

  • Anonym (haha)

    Kanske ta och välja bort vissa män som tex upptagna. Annars är det ju inget fel
    Jag tror att en träff med min man skulle "bota" dig

  • PassionFlower

    Tja, du får väl fråga dig om det är något du verkligen mår bra av eller om det mest är för att döva? Det låter ju inte på dig som det är ett beteende som du trivs med egentligen. Så jag skulle nog se det som ett missbruk.


    Definitivt inget ovanligt och det går att göra något åt det om du bara är motiverad.

  • Anonym (sex sex sex)

    Känner igen mig i dig. Från att ha varit den trogna typen så har jag nu i 30+ börjat bli killtokig. Helst yngre killar.. och mörka.

    Nu när jag borde skaffa mig en man och barn så håller jag på som en fjortis istället.
    Känns som att jag aldrig kommer att ha en familj.

    Men en kick får jag

  • Anonym (Gubben)

    Har det med åldern att göra eller har det ingen betydelse alls

  • Anonym (Anonymous)
    Anonym (sex sex sex) skrev 2014-05-06 19:30:47 följande:

    Känner igen mig i dig. Från att ha varit den trogna typen så har jag nu i 30+ börjat bli killtokig. Helst yngre killar.. och mörka.

    Nu när jag borde skaffa mig en man och barn så håller jag på som en fjortis istället.

    Känns som att jag aldrig kommer att ha en familj.

    Men en kick får jag


    Nej det där inte bra! Sök hjälp det finns
  • Anonym (Gubben)
    Anonym (sex sex sex) skrev 2014-05-06 19:30:47 följande:

    så har jag nu i 30+ börjat bli killtokig. Helst yngre killar.. 
    Känns som att jag aldrig kommer att ha en familj.
    Men en kick får jag


    Blir tjejer killtokiga först vid 30? Men hur är det med tonårstjejer tänker inte alls på killar ?
  • Anonym (Gubben)
    Anonym (Tråkigt) skrev 2019-12-28 01:44:44 följande:

    Är det tråkigt att vara karltokig?


    Tycker verkligen kvinnor det är så tråkigt 
Svar på tråden Hjälp mig, jag är karltokig!