• Äldre 9 May 00:31
    3736 visningar
    34 svar
    34
    3736

    Singlar till vår fest

    Inte till mig ;) haha

    Så här är det. Jag och min man ska ha en inflyttningsfest i Juli (flyttar in i juni) och vi har två killkompisar som behöver träffa lite singel tjejer. Jag skämtade om att jag skulle hitta lite och bjuda in till festen, och dom tyckte det var en kul idé, lite "blind date fest" för dem ;)  min fråga till er är hur gör man och vart hittar jag singlarna haha (inflyttningsfesten sker i stockholm) alla mina vänner har någon dom dejtar, är tillsammans med osv..

    Den ena mannen är 32 år och bor ner mot Trollhättan/Göteborg, har fast jobb, social, älskar barn och och ha kul. Gillar spontana saker, så som sista minuten resor, åka och ta en helg på liseberg m.m en trevlig typ med andra ord haha

    Den andra mannen är 27 år och har jobb, älskar bilar, motorer och är jätte social. Han är rolig att umgås med och gillar spontana saker han också. Denna killen bor på norra delen av Stockholm. 

    Finns massa mer att berätta om dem, men Detta är en kul grej och obs dom har gott med på detta
    Som sagt vart hittar jag dessa singlar. Båda är sociala och gillar all typ av människor. Båda vill dejta, ligga, hitta den rätta osv välj och vraka det som faller in för stunden :) Ingen av dem är playboys (med det menar jag att dom inte ligger med någon och sen skiter i dem, dom sårar inte.)

    Ge mig tips på sidor eller är det någon som är intresserad? :D

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-10 19:37
    "Den ena mannen är 32 år och bor ner mot Trollhättan/Göteborg, har fast jobb, social, älskar barn och och ha kul. Gillar spontana saker, så som sista minuten resor, åka och ta en helg på liseberg m.m en trevlig typ med andra ord haha"

    Tyvärr så kommer inte denna killen kunna ta ledigt den helgen :( men finns fortfarande en kvar ;)

  • Svar på tråden Singlar till vår fest
  • Äldre 9 May 00:44
    #2
    idioti skrev 2014-05-09 00:36:17 följande:
    Du eller din man måste väl känna några tjejer som är singlar, eller? Är väl bara bjuda in dem! Jobbkollegor, dina vänners vänner osv.
    Funderade på att köra att alla tar med sig en singel vän :P tyvärr känner jag faktiskt ingen som är singel just nu, och dom jag faktiskt känner är män och det handlar ju om tjejer till denna :)
  • Äldre 9 May 01:08
    #4
    idioti skrev 2014-05-09 00:55:40 följande:
    Haha, vill du sätta upp dina vänner så är det väl bara ta en runda på krogen med dem och agera wingman, wingwoman i ditt fall :P
    haha men detta skulle bli en rolig grej att gå på krogen är inte samma sak haha
  • Äldre 9 May 13:09
    #5

    Någon mer?

  • Äldre 9 May 20:01
    #6

    puffar en sista gång :)

  • Äldre 9 May 20:23
    #8
    soffliggaren skrev 2014-05-09 20:20:51 följande:
    Vilken kul idé men tyvärr är det lite för ungt för min del Glad.  Lycka till !
    haha ingen är för gammal eller för ung ;) vårt tema gör alla unga ;)
  • Äldre 9 May 20:29
    #10
    Koala skrev 2014-05-09 20:26:26 följande:
    Du kan väl "annonsera" efter singeltjejer på facebook? Någons kompis kompis vill säkert komma.
    Av 2 anledningar så gör jag inte, dels för vi vill inte att festen skall komma ut på Fb då det kan lätt bli mycket folk, och mina vänner bor i andra delar av sverige (kommer inte från stockholm) :) 
  • Äldre 9 May 20:43
    #12
    Radhuspinglan skrev 2014-05-09 20:42:49 följande:
    Datum? ;)
    haha 5 Juli är det tänkt än så länge ;)
  • Äldre 9 May 22:53
    #13
    Radhuspinglan skrev 2014-05-09 20:42:49 följande:
    Datum? ;)
    vem lät intressant då ;)
  • Äldre 9 May 23:45
    #15
    Radhuspinglan skrev 2014-05-09 23:19:46 följande:

    Läste faktiskt bara åldrarna. Läste hastigt om dem nu dock. Jag paxar den äldre! ;)
    inte lammkött då? haha iof så vet jag ju inte hur gammal du är kanske inte blir så mycket lammkött haha
Svar på tråden Singlar till vår fest