Framfallsoperation någon?
Det är många där som opererats eller väntat på op. Hur längesedan var det du födde? Jag fick samma som dig o födde för 2 mån sen. Vilka symptom har du? Kram på dig o hoppas det går över!!
Det är många där som opererats eller väntat på op. Hur längesedan var det du födde? Jag fick samma som dig o födde för 2 mån sen. Vilka symptom har du? Kram på dig o hoppas det går över!!
Ja jag hoppas oxå det men är oxå beredd på att behöva opereras om det inte blir bättre. Du känner inte som att du har ett skav därnere, det har jag o det gör jätteont :(
Nej har inte varit till Gyn. Ska på återkoll hos bm den 5/6 o hon skickar en remiss till Gyn efter det om hon tycker det ser illa ut vilket det gör! Hat du kikat hur du ser ut därnere?
Har du blivit ngt bättre ts?
Det låter positivt! Vad är det för risker du bör överväga? Jag hoppas Gyn här i min stad oxå kan kika med ul....tålamod har jag oxå förstått att man måste ha o jag tycker det blir lite bättre o bättre. Men när ngn frågar så blir det så missvisande att säga att der blir lite bättre för även om det är lite bättre är det ff illa i det stora hela. t
Tråkigt att du behöver leta dig hit.....men skönt att veta att vi är flera som har samma problem. Jag håller med dig, varken jag eller ngn jag känner visste man kunde få framfall av en fl, men tyvärr ska det vara ganska vanligt. Jag har oxå framfall av främre slidväggen o min son är snart 3 månader. Har problem med skav, känslan av ngtinuti mig som gör ont, trängningar (hemska!!) o jag kniper som fan men anv inte kulor! Hoppas ditt blir bättre med tiden.
Bada vågar du absolut!! Finns inget med framfall som gör att man inte kan bada, men en del tycker slidan tar in mer vatten än vanligt men det rinner ju ut igen, jag upplever dock inga sådana problem. Jag har inte provat salva men ska själv kanske prova på det mot mitt skav. Sex kan du absolut ha så länge det känns bra för dig, jag tycker själv mina trängningar o känslan av att ha ngt i vägen förbättras dagarna efter jag haft sex. Jag ammar inte o har inte gjort det heller, min som är ju 3 månader o vad jag förstår kan framfallet absolut gå tillbaka av sig självt, vad jag förstår gör det der för de allra flesta men tyvärr inte för alla. Bara hoppas o 6 v är ingenting så knip på o hoppas tiden gör dig gott! Kram