Framfallsoperation någon?
Jag opererade framfall av slidans bakvägg för drygt 2 v sedan. Vill veta mer om hur D blir nu efteråt. Ja hade mest problem med att det var avföring på papperet efter ja kissat el bromsspår i trosorna ????
Första dagarna efter op hade ja riktig tyngdkänsla och stramande värk. Nu besväras ja mest av sveda vid ingången , även stygnen känns. Dom sticker mig då och då. Gjorde ont vid nysningar. Men D är bättre nu. Idag när ja var ute o gick kändes det som en liten boll var på väg ut ur snippsi... ???? blev fundersam och börja googla på att få framfall av framfallsoperation men såklart inga svar på den frågan. Ja har aldrig känt det tidigare så väldigt surt om D kommer nu. Men som sagt bara drygt 2 v sedan op. Är väl kanske ännu svullen. Sex blir det absolut att vänta med tills stygnen är borta, vilket ja hört kan ta 1-2 månader ???? läkaren sa att sexet blir som första gången igen, läskigt. Dom rättade även till ingången, sydde upp dom innre blygläpparna som tydligen hänge för långt ner så öppningen bestod av utspänd tunn hud endast, så jag hade mycket ont vid samlag innan denna op just i öppningen då huden sprack sönder, men det ska tydligen vara bättre nu sa dr. Så vi får väl se ???