• en pappa8888

Efter 4 månad min x fru dödat mig

Hej!
    snart 4 månad gick utan att träffa mina änglar min söta lilla dotter 4år och min söta lilla son 2år bara för att mamman har lurat soc och sagt bla att jag är farligt till barnen och jag är dålig pappa och jag hotar henne så hon fick skydd boende.

ni kan se min gamla inlägget  här www.familjeliv.se/Forum-3-29/m72533325.html

på början soc sa att de måste utreda situationen,, jag har sagt flera gånger till soc att mamman ljuger jag har inte gjort något problem med henne och det hon som ringer en dag innan hon anmäla mig och hotade mig och på slutet på samtal sa hon till mig (du ska gråta) 
    jag sa till soc om ni har tillgång till rekord samtal så ni vet att hon som hotar mig för hon svartsjuk men fick ingen svar om detta, sen efter 3 månad när jag började förlora hoppet försokte ringa hennes kompis som har kontakt med mamman och sagt (snälla säg till mamman att jag längtar mycket efter mina barn och jag vill krama de) så efter 2 dagar svarar kompisen att mamman säger: om jag ge henne vårdnaden för barn och fram till mamman få ensam vårdnad så kan låt mig träffa barnen och hon vill ha tillbaka barnen pass också.

så visste jag att hon lurat soc för att få ensam vårdnad  och sen kan flytta med barnen utomlands , hon har planerat att flytta till ett farligaste land i mellan östern var finns krig för att bo med familjen där...

mamman har frågat mig  för ett år sedan att hon vill flytta  men jag godkänner inte att mina barn flyttar till ett farligt land så därför jag håller barnen pass hemma hos mig.

jag sagt till soc att jag vill inte ge  barnen pass till mamma för jag riskerar att mamman flyttar med barnen utomlands och jag vill de här i tryggt Sverige (barnen jag och mamman vi alla har svensk pass)

så efter 4 månader jag mår jätte dålig och mycket ledsen för jag har inte hört eller set mina barn bara för hon hattar mig och svartsjuk :( 

jag söver max 3- 4 timma  varje dag och ibland sover inte alls, flera gånger vaknat upp efter har sett min dotter och sonen på drömmen de skriker så vaknar jag och bara gråter...

vet inte om jag kan starta livet på nytt jag känner mig in död människa bara kroppen som ror sig 
    och tror jag behöver en psykiskt  vård

vad kan jag gör eller till vem ska jag vände mig till jag fick inte tillräckligt hjälp av soc eller kommunen
    snälla någon tipsa mig vad kan jag gör

• Svar på tråden Efter 4 månad min x fru dödat mig
Svar på tråden Efter 4 månad min x fru dödat mig