• Forumvärd

    Har ditt barn ett gosedjur eller snuttefilt?

    Gosedjur och snuttefiltar brukar kunna vara ständiga följeslagare eller i alla fall sovkompisar för många barn.
    Har ditt barn någon snutte eller gosedjur?
    Minns du vad du hade?
    Berätta gärna i tråden.



    Det här är "Hästupp"
    En sönderälskad orange frottéåsna
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ditt barn ett gosedjur eller snuttefilt?
  • The past is now

    Annat: bara min 2,5 åring har en liten trasa. Numera kan den glömmas och hon sover utan. Antar att hon börjar bli stor.;)

  • Butterscotch

    Vårt äldsta barn ville varken ha napp eller snuttefilt, men minstingen hade båda. Snuttefilten hänger fortfarande med vid fyra års ålder.

  • RosaGrisen

    Min 2-åring har en kanin som är bland det viktigaste som finns! Eller egentligen så har han två stycken, men det vet bara mamma och pappa om ;) måste ju kunna tvätta dem ibland!

  • Maroschka

    Jo

    Min stora tjej fyller 6 år nu och har en goseelefant som hängt med sedan hon var 3 månader. Senast igår sov hon med honom tätt tätt intill.

    Minsta tjejen som är 3 kör med snuttar från Teddykompaniet, alla sorter duger

  • Tjohalia

    Ja, yngsta har typ 100 nallar, lägger sin månadspeng på att köpa nya, önskar sig vid jul och födelsedag... Kärleken varierar, en är lite mer speciell än de andra. Men han vill ha MÅNGA. Äldsta, 9 år, har en stor kärlek, nallen KEN. Han har funnits med sen hon var bebis och han är så högt älskad. Vet inte vad vi skulle ta oss till utan honom!


    Flicka 2005 * Pojke 2007
  • vampyria2

    Åh ja min Loke har en hjärtekatt som han fick när han var i Lund på återbesök efter sin hjärtoperation, kissen har lika många ärr i hjärtat som Loke har lagat hål i sitt, det var kärlek i från första stund och han har inte varit utan honom många stunder sen han fick honom och kissen och Loke har haft många långa samtal och lekar om opera hjärtat. dessa kissar är fantastiska i bearbetningen efter operationen för våra hjärtebarn  


  • Anonym (Katt)

    En katt från bukowskis är favoriten för dottern som är 2,5 år. Det är inte katastrof om man glömmer den o hon sover med en nalle om hon sover på förskolan. Katten har hängt med ett bra tag o är ganska så luggsliten!! Jag själv hAde ett täcke som snutte o när det en gång var blött efter tvätt kunde jag inte sova...tillslut la mina föräldrar på mig det blött tills jag somnade.

  • Kofot

    Mina barn har valt olika. Ett hade snuttefilt, en annan hade mjukisdjur och den tredje hade både och.

  • La Lola

    Näpp.
    Inget av mina barn har fäst sig vid enbart en gosedjur eller släpat runt på en snuttetrasa.
    Rätt skönt tycker jag för de tenderar bli rätt äckliga.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Har ditt barn ett gosedjur eller snuttefilt?