• Anonym (Undra­r)
    Äldre 24 May 12:37
    21611 visningar
    51 svar
    51
    21611

    Har du smakat på din egna saft?

    Under tjejkvällen igår blev det en del snack om sex och sånt och rätt som det var så var vi inne på ämnet "smaka på sin egen saft". Det visade sig att majoriteten hade gjort det, men de som inte hade gjort det var helt emot det och blev nästan upprörda. De beskrev det som att man skulle äta av sitt egna snor eller öronvax... Utifrån det blev det en ganska livlig debatt...

    Har du smakat på din egna kuk/fittsaft?

    Skriv gärna varför/varför inte, lite info om dig kan vara kul med så får vi se vilka som är för/emot.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-01 17:52
    Vad jag tänkte på när jag skrev tråden var om man medvetet, med flit, hade smakat på sin egna saft. (Jag tänkte inte på att det kunde tolkas att man hade gjort det genom oralsex efter penetrerande sex.) Men jag menar alltså att man smakat direkt av sin saft och inte genom sin partners kön/mun.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du smakat på din egna saft?
  • Äldre 24 May 12:43
    #1

    Jaa jag har smakat på min egna fittsaft. Jag är en högutbildad ung kvinna. Utåtsett kanske lite pryd och ordentlig. 

  • Äldre 24 May 12:45
    #2

    Klart jag har. Måste ju veta hur det smakar ju

  • Anonym (24)
    Äldre 24 May 13:34
    #3

    Ja, med tanke på att jag ofta slickar på fingrarna under onani (så att de inte är torra), så är det såklart jag känt smaken då och då. Sen har jag också sugit av kukar som varit i mig, och då känner man också smaken. Det är inte ett medvetet val att smaka alltså, men helt enkelt inget jag undviker.

  • Anonym (Love)
    Äldre 24 May 13:39
    #4

    Har smakat min sperma för att kvalitets kolla den. Vill ju Btw utsätta tjejerna för något äckligt. Men jag har jobbat på smaken så min sperma så att nu är den nästan söt ^^

  • Äldre 24 May 14:02
    #5

    Ja, givetvis, vill inte att Damen skall utföra en handling som är direkt motbjudande, hur upphetsande det än må vara. Nu, efter att ha smakat på min egen sperma, så vet jag.......att det inte är något som helst motbjudande i att kvinnan sväljer min gentlemannajuice. Därför anser jag det som självklart att jag gjort som jag gjort. Och det borde förbanna mig alla gubbjävlar göra som vill att Damen sväljer....japp.

    Och det var ungefär som att svälja rå äggvita, och rå äggvita...det klämmer jag i mig 6 stycken på raken emellanåt, efter ett redigt pass på gymmet. tex. Som att dricka vatten. Nära på iaf.

    Kram //Anton


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • La Lola
    Äldre 24 May 14:59
    #6
    Anton Chigurh skrev 2014-05-24 14:02:55 följande:
    Ja, givetvis, vill inte att Damen skall utföra en handling som är direkt motbjudande, hur upphetsande det än må vara. Nu, efter att ha smakat på min egen sperma, så vet jag.......att det inte är något som helst motbjudande i att kvinnan sväljer min gentlemannajuice. Därför anser jag det som självklart att jag gjort som jag gjort. Och det borde förbanna mig alla gubbjävlar göra som vill att Damen sväljer....japp.

    Och det var ungefär som att svälja rå äggvita, och rå äggvita...det klämmer jag i mig 6 stycken på raken emellanåt, efter ett redigt pass på gymmet. tex. Som att dricka vatten. Nära på iaf.

    Kram //Anton
    Tummen upp!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Äldre 24 May 16:06
    #7
    Anton Chigurh skrev 2014-05-24 14:02:55 följande:
    Ja, givetvis, vill inte att Damen skall utföra en handling som är direkt motbjudande, hur upphetsande det än må vara. Nu, efter att ha smakat på min egen sperma, så vet jag.......att det inte är något som helst motbjudande i att kvinnan sväljer min gentlemannajuice. Därför anser jag det som självklart att jag gjort som jag gjort. Och det borde förbanna mig alla gubbjävlar göra som vill att Damen sväljer....japp. Och det var ungefär som att svälja rå äggvita, och rå äggvita...det klämmer jag i mig 6 stycken på raken emellanåt, efter ett redigt pass på gymmet. tex. Som att dricka vatten. Nära på iaf. Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

    Som svar på ts fråga: Absolut!
  • Anonym (Ew!)
    Äldre 24 May 16:13
    #8

    Och där började det att vända sig i magen på mig...

  • Anonym (visst­)
    Äldre 24 May 16:30
    #9

    Det beror lite på hur man menar..
    Jag har inte direkt skedat i mig min egen sperma, det har inte känts varken nödvändigt eller lockande.
    Däremot har jag ju kysst tjejer efter att de sugit av mig och då fått smaka lite.. 
    Tycker inte det smakar särskilt mycket faktiskt, särskilt inte om man jämför med fittsaft (ibland).
    I vissa fall kan det smaka lite surt och fränt med fittsaft medans smaken på sperma är mer neutral..

    hursomhelst har jag inga problem alls med något av det. i situationen när man är kåt och i full gång är det knappast nåt att bekymra sig om eller utvärdera :)

    man slickar väl det man slickar eller suger det man suger, ibland smakar det lite si och andra gånger på nåt annat sätt.. Det är ju knappast en gourmetrestaurang där man beställer kuk/fitta för den uppskattade smakens skull.. njutningen och värdet är något helt annat.

  • Äldre 24 May 16:33
    #10

    Jag har smakat på min egen sperma, svårt att be en dam ta satsen i munnen om jag inte vågar ha min egen sperma i munnen. Samma som jag rakar könet för att jag tycker om mina damer rakade, svårt att be dom att raka sig om jag inte kan. Samma logik fungerar på det mesta man ber andra om. 

Svar på tråden Har du smakat på din egna saft?