• Forumvärd

    Tävling: Gör du FLs bästa grimas? Tävla om fina priser från Axonkids


    Är du, ditt barn eller någon du känner en hejare på grimaser? Solig
    Då ska du passa på att tävla!
    Denna gång är det finfina vinster från Axonkids!
    Vi tävlar ut tre babyskydd och du väljer vilket skydd du vill vinna av följande:

    Babyfix med bas, värde 1990:-
    Minikid, värde 2995:-
    Duofix, värde 4295:-

    Så här tävlar du:
    Ladda upp ett foto på grimasen direkt i tråden.
    Du får tävla med hur många foton du vill.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Skriv en kort motivering varför din grimas är den bästa!

    Tävlingen pågår t.om midnatt 9/6 och vinnare utses av en jury från Familjeliv.se
    Lycka till! Solig
  • Svar på tråden Tävling: Gör du FLs bästa grimas? Tävla om fina priser från Axonkids
  • Lady Namárië

    Med tanke på att mkamerarullen på min telefon ständigt ser ut så här och att den skyldiga dessutom behöver en ny barnstol inom kort tycker jag att vi är värdiga vinnare här!



    So say we all
  • Lady Namárië

    Här är samma lilla stjärnskott vid försök till normal syskonfotografering. Brorsorna var inte heller så hjälpsamma.



    So say we all
  • erajka

    Tuva hälsar att hon vill att hennes lillebror ska åka lika säkert som hon gör. Bäääs (bebis) kallar hon honom för


    Tuva <3 Vårat underverk <3 111221
  • Apelsin


    Bästa grimasen för att här kom det rent naturligt. Han upptäckte att man kunde räcka ut tungan och få en reaktion. Det var lycka det.
  • Velaren


    inte nöjd med röglenappen, så bytte outfit och blev mycket meer nöjd ----> 


    En liten hockeysupporter minsann. Hjärta


    SLänger även med en bild på mig själv och min syster från -92. Tydligen så nöp jag henne, något jag själv givetvis aldrig skulle göra Det är hon som står för bästa tjurminen! :)
  • weasley


    Skruttot är ganska onöjd med mössbärande..Naturligtvis är hennes grimasch bäst för den får oss att skratta (det är en vanligt förekommande grimasch ska ni veta) och framförallt så hjälper den oss att förstå när hon inte rikgtigt är nöjd med något!
Svar på tråden Tävling: Gör du FLs bästa grimas? Tävla om fina priser från Axonkids