• Anonym (polis)

    Jag är kvinna och arbetar som polis,fråga mig vad du vill!

    Jag är kvinna och arbetar som polis sen 5 år tillbaka.Fråga mig vad du vill!

  • Svar på tråden Jag är kvinna och arbetar som polis,fråga mig vad du vill!
  • Anonym (Onanerad?)

    Har du blivit onanerad av dina manliga kollegor?

  • Anonym (bilen)

    Vad händer om man blir stannad på en kontroll och man inte har körkort? Tänker mest att det är en allmänkontroll.

  • omjaghinner

    1. Varför är ni så satans aggressiva? Manliga poliserna är illa, men kvinnliga poliser överkompenserar så in i skogen att man inte vågar närma sig för att man är alltid nära att få stryk av er.

    2. Varför stödjer du en regering och en lagstiftning som dödar hundratals om året och som kränker våra mänskliga rättigheter?

    3. Vad får dig att tro att du har rätt att kidnappa. stjäla. hota och misshandla andra?

    4. Hur ser du på det minskade förtroende för poliserna i Sverige pga den utbredda korruption, våldsbenägenhet och lögner som ni praktiserar på daglig basis?

    5. Hur ser du på narkotikapolitiken?

    6. Hur ser du på fortkörning?

  • Anonym (polis)
    Anonym (bilen) skrev 2014-05-27 01:25:12 följande:
    Vad händer om man blir stannad på en kontroll och man inte har körkort? Tänker mest att det är en allmänkontroll.

    Menar du om man saknar körkort helt eller har glömt det hemma?
  • Anonym (framtid)

    Vad tycker du om utbildningen, var den svår/lätt, roligt/tråkigt etc?

  • Anonym (polis)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-05-27 01:27:08 följande:
    Har ni sex med varandra i polisbilarna?

    Eh,nej?
  • Anonym (frågar)

    Har du hamnat i en situation då du varit riktigt rädd? Om du har gjort det, fick det dig att fundera över att byta karriär?

    Har du någonsin känt att bägaren varit nära att rinna över? T.ex. om en man eller kvinna betett sig förjävligt. Är det svårt att vara professionell i en sådan situation?

    Hur mycket droger och vapen har du beslagtagit? Vilken drog är vanligast?

  • Anonym (polis)
    Anonym (framtid) skrev 2014-05-27 01:28:43 följande:
    Vad tycker du om utbildningen, var den svår/lätt, roligt/tråkigt etc?

    Den praktiska/fysiska biten hade jag lätt för men den teoretiska biten var både seg och det innebar mycket pluggande.
  • omjaghinner
    Anonym (frågar) skrev 2014-05-27 01:28:55 följande:
    Vilken drog är vanligast?
    Men gissa.....? herregud
Svar på tråden Jag är kvinna och arbetar som polis,fråga mig vad du vill!