• Forumvärd

    Bloggar du?

    Jag hade tråkigt häromdagen och passade på att kolla runt på olika bloggar!
    Och jag hittade en hel del riktigt bra. Så nu undrar jag är det månne så att du bloggar?

    Diskutera gärna i tråden och vill du länka till just din blogg så gör det!

    Ha en bra dag!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bloggar du?
  • La Lola

    Japp, ofta!

    Började här på FL men har du skaffat mig en annan blogg.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • viseversa

    Nej jag bloggar inte. Har varit flera som sagt att jag borde blogga men det lockar mig inte det minsta. Vill inte lämna ut mitt liv för totala främlingar. Och mina vänner och familj vet redan det dom behöver veta om mig så att starta en blogg för dom känns iNTe heller aktuellt. Däremot läser jag ibland andras bloggar.

  • Anonym (Japp)

    Har flera bloggar som jag regelbundet bloggar på, men de är olika aktiva.

    Har en fotoblogg och det är den som uppdateras oftast, eftersom jag fotograferar nästan varje dag. Har också en inredningsblogg som uppdateras då och då när jag har något att skriva om eller har gjort om något hemma/köpt något.

    Den tredje är en blogg om min adoptionsresa, den uppdaterar jag väldigt sällan då det just nu står väldigt still inom adoptionen. Den fjärde om vardagen tillsammans med mina hundar, det är mycket hundträning och tips för folk med hund. Och så den sista är en låst blogg, i den skriver jag om alla känslor, tankar och liknande. 

  • lövet2

    Just nu har jag bara en blogg i gång, och där är jag inte särskilt aktiv. Det har alltid varit den stora bristen när det gäller bloggande; att jag kommer i gång och sedan har jag inte tid längre. Då dör bloggen liksom ut ...

  • La Lola
    Snöängeln skrev 2014-05-30 10:37:23 följande:
    Jag vill läsa fler blogggage så la Lola och japp kan ni inte länka eller pma länkarna privat till mig
    Nja...jag är lite restriktiv med vem som får läsa min blogg....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Apopan

    Japp. Bloggar väldigt mycket. Mest vardagssnack med fotografier, men det blir en del filmrecensioner och annat som jag tycker är skoj och intressant också. Egentligen vill jag ha en filmblogg också, men hinner inte hålla på med en till blogg just nu. Speciellt då jag även bloggar för en kommande blogg på en stor nätbutiksida som säljer djurgrejer. 


  • Aniiee

    Jag bloggar. Har två extremt inaktiva bloggar på blogger och en litegrann aktiv på youtube.


    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Texasthecat

    Jag har en blogg nånstans, men har inte varit inne på den sen jag väntade tvillingarna. Jag använder mest twitter, fb och tumblr om jag vill nå ut till folk.


    Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • Limaliie

    Japp, skriver ett par ggr i veckan. Började förra året och skrev om vår kamp för att bli gravida.

  • Anonym (...)

    Jorå, har en allt i allo blogg som jag uppdaterar ibland, men det mesta jag sysslar med går rätt långsamt så det blir inte så ofta ärligt talat.

Svar på tråden Bloggar du?