• Anonym (ledsen)

    Jag vill amputera min penis

    Kan man gå till läkaren och amputera sin penis utan att man har någon sjukdom eller infektion? Jag har helt enkelt tröttnat på att ha en penis eftersom jag aldrig får idka samlag med en kvinna. Hur gör man när man kissar efteråt? Har läst att man kan ha någon typ av påse på magen som samlar upp urinen, fungerar det? Snälla jag behöver verkligen tips och råd. Har övervägt att amputera den på egen hand, men är rädd att råka ut för infektioner.

  • Svar på tråden Jag vill amputera min penis
  • Petrol

    Nej, ingen läkare kommer amputera en frisk kroppsdel. Det finns dock vägar runt det, men de tar den som är tillräckligt övertygad och listar ut själv ganska enkelt och jag tänker alltså inte hjälpa dig på den punkten.

  • viseversa

    Ja för penisen finns BARA där för att man ska använde den till samlag(ironi) som sagt man behöver den för att kissa också, och nej ingen läkare kommer amputera din penis. Sök hjälp är mitt råd. Om du har dessa tankar behöver du hjälp snarast.

  • Anonym (flisan)

    Du tänker lite snedvridet nu. Visst många använder den för samlag men inte nära på alla, den behövs för annat OCKSÅ, är lite samma tanke som att många kör bil visst med sina händer / armar men inte alla, skall den som inte kör bil då amputera sin hand / arm bara för att hon / han inte kör bil???? Funderar om du är inne på detta pga något som hänrör sig till din sexualitet överlag, känner du dig som en kvinna innerst inne eller?? vore nog bäst att diskutera med en psykolog OCH läkare.

  • Anonym (flisan)

    Du tänker lite snedvridet nu. Visst många använder den för samlag men inte nära på alla, den behövs för annat OCKSÅ, är lite samma tanke som att många kör bil visst med sina händer / armar men inte alla, skall den som inte kör bil då amputera sin hand / arm bara för att hon / han inte kör bil???? Funderar om du är inne på detta pga något som hänrör sig till din sexualitet överlag, känner du dig som en kvinna innerst inne eller?? vore nog bäst att diskutera med en psykolog OCH läkare.

  • puss

    sexdriften kommer väl inte från penisen heller. den sitter ju i huvet.


    cuz i´m a wild wild bitch.
  • Anonym (ledsen)

    Gm


    viseversa skrev 2014-06-01 10:14:50 följande:
    Ja för penisen finns BARA där för att man ska använde den till samlag(ironi) som sagt man behöver den för att kissa också, och nej ingen läkare kommer amputera din penis. Sök hjälp är mitt råd. Om du har dessa tankar behöver du hjälp snarast.

    Hur menar du nu? En penis syfte är väll att penetrera en kvinnas vagina i syfte för människan att fortplanta sig. Kan du nämna någon annan anledning till att mannen har en penis?
  • Anonym (Wildrat)
    puss skrev 2014-06-01 10:19:27 följande:

    sexdriften kommer väl inte från penisen heller. den sitter ju i huvet.


    cuz i´m a wild wild bitch.
    Precis, du behöver en lobotomi inte amputation.
  • taquine
    Anonym (ledsen) skrev 2014-06-01 10:21:12 följande:
    Gm
    Hur menar du nu? En penis syfte är väll att penetrera en kvinnas vagina i syfte för människan att fortplanta sig. Kan du nämna någon annan anledning till att mannen har en penis?
    Att kissa med , vill du verkligen ha kateter istället?.Och som skrivits naturligtvis kommer ingen inom skukvården amputera en frisk kroppsdel.. Det får du göra själv isåfall
    If you're going trough hell, keep going/WC
  • Anonym (ledsen)

    Välkommen


    puss skrev 2014-06-01 10:19:27 följande:
    sexdriften kommer väl inte från penisen heller. den sitter ju i huvet.
    cuz i´m a wild wild bitch.

    Ja, men man använder ju penisen när man har sex. Om jag hugger av min penis så kommer jag sluta tänka på sex eftersom jag inte kan ha sex
  • Petrol
    Anonym (ledsen) skrev 2014-06-01 10:25:43 följande:
    Välkommen
    Ja, men man använder ju penisen när man har sex. Om jag hugger av min penis så kommer jag sluta tänka på sex eftersom jag inte kan ha sex
    Jag saknar vingar, tänker dagligen på att kunna flyga lik förbannat.
Svar på tråden Jag vill amputera min penis