• Anonym (ts)
    Äldre 8 Jun 18:13
    44274 visningar
    119 svar
    119
    44274

    vem fan är elin?

    hjälp mig att hantera det här. igår kom min sambo hem efter att ha varit med sina kompisar. med sig hade han en halvliters colaflaska med namnet elin. jag heter något helt annat så jag blev ledsen inom mig. varför köper han en flaska med en annan kvinnas namn på? varför inte en flaska med mitt namn för att visa att han älskar mig och att jag är hans kvinna? nu funderar jag på om det är någon på hans jobb han har börjat träffa i smyg. hur ska jag kunna lista ut om det är så? tacksam för svar för det här äter upp inom mig.

  • Svar på tråden vem fan är elin?
  • Äldre 10 Jun 07:32
    Heidi 603 skrev 2014-06-09 21:17:58 följande:
    Jag tror inte någon bryr sig om vad som står på en Cola flaska? då borde min sambo reagerat med alla olika sorters namn jag har fått. Hade din sambo fått samma rektion om du kommit hem med en cola flaska där det står " Daniel " på?
    Kom igen! Ta en spade och en hink vetja
    Puss!!
  • Äldre 10 Jun 09:44

    Mitt en namn finns inte på Colaflaskorna. Men mitt andra namn finns på Colaflaskorna.
    Jag dricker nästan aldrig cola själv heller. Kanske snitt en ½ liters vartannat år..

    Så min make har nog knullat med Elin, Josefina, Anna, Emma, Mikaela, <Mitt andra namn>, Siv, Caroline.
    Om man skall följa TS:ens egna logik, så har min man haft  *trumvirvel*: GANGBANG.
    Och tydligen har jag varit involverad i denna GANGBANG också.
    Märkligt jag kan inte minnas att jag har "gangbangat". *hm..*

    I och med att jag nästan aldrig dricker cola kanske en vart annat år så har jag druckit en med namnet Josefin på.
    Så skall man aplicera TS:ens logik här så kan ju min man utgå då från att jag har haft tjejsex med en kvinna som heter Josefin och att jag är lesb. 


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • lillap­onnyn
    Äldre 10 Jun 10:04

    Hej TS

    tänker inte på sånt när jag köper coca cola
    har nog köpt en massa flaskor med olika namn

  • lillap­onnyn
    Äldre 10 Jun 10:05
    vampyria2 skrev 2014-06-10 07:14:32 följande:
    Nu är det katastoff här, sonen kom hem med en flaska där det stod Adam på, då måste han ju vara bög ju, kunde han inte ha hittat ett smidigare sätt att komma ut på snacka om att krossa ett mamma hjärta smile4.gif
    som jag skrev innan jag måste ju ha hundra tals partner både manliga och kvinnliga då jag ibland köper stor pack coca cola

    hm....
  • Vitrys­k hockey­hjälte
    Äldre 10 Jun 10:08

    Kan man överhuvudtaget heta Coca Cola?


    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Äldre 10 Jun 10:08

    Nu har jag inte läst hela tråden, men här är min teori:


    Din kille är ute med killkompisarna. Han blir törstig eller sugen på cola och köper sig en. . Kanske pratar han samtidigt med sina vänner och tar helt enkelt första bästa flaska från hyllan, kanske är han tom lite på lyset när han gör det.

    DU ser sen att det står Elin på den och flippar ur, han har troligen inteden blekaste aning om vad som står på flaskan.

    Du kanske bör gå i KBT eller så för din dåliga självkäsnla?

  • Äldre 10 Jun 13:02

    Men snälla, är du seriös??


  • Äldre 10 Jun 13:11

    Detta måste vara ett skämt?! Vem bryr sig om namnet på flaskan när det är innehållet som är intressant. Om du bryr dig om detta är det nog dags att söka hjälp för att bli av med sin svartsjuka och kontrollbehov. Här inte ens reagerat och tänker aldrig på vad det står på flaskan :)

  • Äldre 10 Jun 17:46

    Shit nu kom dottern hem med en flaska där det stod Elin på, är det samma slampa som är på alla andra tror ni

    Till er som gnäller ta fram hink och spade och kolla vart ehhh .... ligger

  • Äldre 10 Jun 17:58

    Men helvete, har en flaska det står Christoffer på liggandes här hemma. Bäst att göra mig av med den innan sambon kommer hem!


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Äldre 10 Jun 18:12

    Hahaha, bästa tråden jag läst på länge :) Tack för ni gjorde min dag med magsjuka lite roligare :D *ASG*

  • Äldre 10 Jun 18:15

    Klart som korvspad att han knullar Elin! Fattar väl alla? eller? *ser förvirrad ut*

  • Äldre 10 Jun 22:20
    The past is now skrev 2014-06-10 18:15:12 följande:
    Klart som korvspad att han knullar Elin! Fattar väl alla? eller? *ser förvirrad ut*
    han knullar flaskan
  • Äldre 11 Jun 16:11
    Majuni skrev 2014-06-10 22:20:23 följande:
    han knullar flaskan
    Ja den också!
  • Mon 9 Aug 2021 12:45
    Tom Araya skrev 2014-06-08 20:27:52 följande:
    Suck....en bekant kom hem med en flaska med namnet Karin. Han är man, heter inte Karin, så ej heller hans flickvän...vad är då orsaken tro?Drömmer
    ? heter nog inte Karin om han är man! saknar dessa namn på flaskor så här 6-7 årsenare.
  • Sun 15 May 2022 19:37
    Ojsan skrev 2014-06-08 23:26:20 följande:
    Hahaha lol - perfekt namn som reaktion för det inlägget!

    En bekant hade med sig en Olga-flaska, jag känner ingen som heter Olga.
  • Sun 15 May 2022 19:41
    EnAnonumius skrev 2014-06-10 09:44:26 följande:

    Mitt en namn finns inte på Colaflaskorna. Men mitt andra namn finns på Colaflaskorna.
    Jag dricker nästan aldrig cola själv heller. Kanske snitt en ½ liters vartannat år..

    Så min make har nog knullat med Elin, Josefina, Anna, Emma, Mikaela, <Mitt andra namn>, Siv, Caroline.
    Om man skall följa TS:ens egna logik, så har min man haft  *trumvirvel*: GANGBANG.
    Och tydligen har jag varit involverad i denna GANGBANG också.
    Märkligt jag kan inte minnas att jag har "gangbangat". *hm..*

    I och med att jag nästan aldrig dricker cola kanske en vart annat år så har jag druckit en med namnet Josefin på.
    Så skall man aplicera TS:ens logik här så kan ju min man utgå då från att jag har haft tjejsex med en kvinna som heter Josefin och att jag är lesb. 


    Hahahahaha, asg! Han tog en med ditt andra namn på och hade det varit så enligt TS så har han knullat med alla dessa flaskor.
  • Sun 15 May 2022 22:29
    Anonym (hahaha :D) skrev 2014-06-08 18:16:30 följande:

    skämtar du?


    Tror det! ;) ^^
  • Sun 15 May 2022 22:42
    vampyria2 skrev 2014-06-10 07:14:32 följande:

    Nu är det katastoff här, sonen kom hem med en flaska där det stod Adam på, då måste han ju vara bög ju, kunde han inte ha hittat ett smidigare sätt att komma ut på snacka om att krossa ett mamma hjärta


    Krossa? xD ^^
Svar på tråden vem fan är elin?