Inlägg från: Natalie83 |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Missfall eller inte missfall??

    Hej Familjeliv! Jag gjorde ett graviditetstest föra veckan och det visade starkt positivt på bara 2sekunder, 1-2dagar sen började jag få brunaktiga flyttningar som senare gick över till rosaröda blödningar fram till idag, nästan en hel vecka.. Nu på kvällen verkar det avta med blödningen ingen blödning alls,men tog ett test igår och imorse och såg ett svagt plus tecken, men kan det vara så att jag ev fått missfall? Fick ett missfall tidigare i april men då hade jag väldigt ont i magen och fick lämna jobbet och blödde väldigt mycket, fick byta skydd varje halvtimme ungefär, men nu är brösten fortfarande ömma och jag har molande värk i magen och inte ont nånstans på lr i kroppen... Enligt mitt tidigare test så är/va jag befruktad för 1-2v sen och är i v3-4... Ringt till Danderyd akuten där antyder de om missfall likaså mvc(?) hur kan man anta? Jag har ju inga symtom på missfall?????? och ingen vill ta in mig på koll, säger bara att jag ska avvakta till nästa vecka! Nån som vart med om samma sak men ändå fått ett litet mirakel? ???? Kan även lägga till att blödningarna har vart rena, inga klumpar/trådigt/slemmigt rent blod bara, jag håller tummar och tår att jag är gravid, klockorna ringer som sjutton!! Tacksam för svar, kommer säkert mer ivriga frågor ????


  • Svar på tråden Missfall eller inte missfall??
Svar på tråden Missfall eller inte missfall??