• Anonym (Najs)

    Trångare efter ??

    Låg med mitt gamla kk .hon är smal typ 50 kg . 1.65 lång svin fin . Men fått barn för ett år sen typ . Hon var väldigt tajt i musen innan . Men nu efter var det ännu trångare . Hon greja inte alls sexet på samma sätt . Någon tjej som känner igen detta ??

  • Svar på tråden Trångare efter ??
  • Anonym (Ordpolisen)

    Trängre heter det!

    Vad säger hon själv?

    Antagligen musklerna som drar ihop sig...varför vet jag inte.

  • Hunter

    yeap samma här, var redan väldigt trång innan förlossningen efteråt blev det om ännu trängre men skönare som om alla inre delar blev känsligare

  • Anonym (Najs)

    Sorry för mitt stavfel ;)

    Hon märkte det väldigt väl med mej sa hon . Vi har haft hårt sex tidigare . Men det gick ej nu . Att jag bottnade i henne var inget nytt . Men trots Handen i mellan och glidmedel vid doggy . Töjde det jätte mycke i henne . Fick ta det försiktigt som fan ....

  • Anonym (Ordpolisen)

    Undrar om det kan ha med framfall att göra?

  • Hunter
    Anonym (Ordpolisen) skrev 2014-06-10 22:25:27 följande:
    Undrar om det kan ha med framfall att göra?
    nej det tror jag inte, det har inget med att det är trängre att göra utan vi har helt enkelt väldigt starka muskler därnere eller nåt.....
  • Anonym (Najs)
    Hunter skrev 2014-06-10 22:21:11 följande:
    yeap samma här, var redan väldigt trång innan förlossningen efteråt blev det om ännu trängre men skönare som om alla inre delar blev känsligare



    Okej okej ja asså jag som kille klagar inte så . Men så stor skillnad som det var trodde jag inte . Hon gillar det med till viss del . Men båda två blev så paffa . Vi har en sådan skön öppen dialog om allt så hon sa att hon trodde jag skulle ha sönder henne hehe . Men så farligt var det inte . Men asså du som säger att du är trängre . Vad är trångt för dej att få in . I fall ni två är rätt lika ??
  • Anonym (sydd)

    Blev hon sydd? För det blev jag och min bm tyckte om att sy så hon körde lite extra.go k åka tillbaks å öppna upp

  • Radhuspinglan
    Anonym (sydd) skrev 2014-06-11 02:56:54 följande:
    Blev hon sydd? För det blev jag och min bm tyckte om att sy så hon körde lite extra.go k åka tillbaks å öppna upp

    Man blir ju inte sydd inuti slidgången!
  • Hunter
    Anonym (Najs) skrev 2014-06-10 22:42:09 följande:


    Okej okej ja asså jag som kille klagar inte så . Men så stor skillnad som det var trodde jag inte . Hon gillar det med till viss del . Men båda två blev så paffa . Vi har en sådan skön öppen dialog om allt så hon sa att hon trodde jag skulle ha sönder henne hehe . Men så farligt var det inte . Men asså du som säger att du är trängre . Vad är trångt för dej att få in . I fall ni två är rätt lika ??
    ja ungefär så, som att man skulle spricka för det töjdes ut så mycket, dock spricker man inte men man blir ordentligt fylld...skönt som fan och det var trångt för min kille att ens lägga in ett finger men när jag blev ordentlig upphetsad så gick de ändå...idag är det likadant men nu har man ju lärt sig tekniken och visst sa han alltid att jag var väldigt trång innan vår bäbis men nu var det ännu mer, jag frågade läkaren som sa att vissa har starka muskler som drar ihop sig snabbt och bra....gjorde inte en enda knipövning heller
  • Hunter
    Anonym (sydd) skrev 2014-06-11 02:56:54 följande:
    Blev hon sydd? För det blev jag och min bm tyckte om att sy så hon körde lite extra.go k åka tillbaks å öppna upp
    jag blev inte sydd alls,
  • Anonym (Beror på)

    Beror på förslappade slidväggar. Slidväggarna har rasat in och man kan upplevas som trängre

  • Hunter
    Anonym (Beror på) skrev 2014-06-11 11:01:38 följande:
    Beror på förslappade slidväggar. Slidväggarna har rasat in och man kan upplevas som trängre
    ok då vet du bättre om mig än vad min läkare som undersökt mig och kände och såg vet.
  • Anonym (Beror på)
    Hunter skrev 2014-06-11 18:34:43 följande:
    ok då vet du bättre om mig än vad min läkare som undersökt mig och kände och såg vet.
    Läkare säger inte till att du har förslappade slidväggar om du inte klagar på symtom. Det går inte bli trängre efter en förlossning. Kan även vara så att din slida är full av ärrvävnad som gör att det känns trängre.
  • Radhuspinglan
    Anonym (Beror på) skrev 2014-06-11 19:40:43 följande:
    Läkare säger inte till att du har förslappade slidväggar om du inte klagar på symtom. Det går inte bli trängre efter en förlossning. Kan även vara så att din slida är full av ärrvävnad som gör att det känns trängre.

    Det är väl bara känslan man är ute efter? Skitsamma varför man är trång, eller? Får man ett bättre sexliv så hey! Själv töjdes jag av mitt ex (var oskuld innan och hade sex med honom VARJE dag, oftast flera ggr om dagen, i 1,5 års tid). Sedan födde jag vår STORA son (huvudomfånget var dock inom normalspannet - och det är ju det som är svårast att få ut, samt axlar, resten kommer som en stor mens). Jag har frågat exet huruvida jag är som innan eller förslappad, han säger som innan fast att genomträngningen är lite enklare vilket han uppskattade. Ställde samma fråga när vi var tillsammans och efter att vi gjort slut och jag fick samma svar. Jag kan förstå att hans stora dase töjde mig iom sexet varje dag i 1,5 års tid. Men att min förlossning skulle ha töjt min mus så att det blev bestående, har jag svårt att tro. Det varade ju inte så länge och kroppen försöker ju alltid komma tillbaka till sin ursprungsform. Finns det forskning som visar på att man faktiskt töjs? Hur många procent som töjs? Jag har hört fler som säger att de blivit trängre, hur vet man vad det beror på? Finns det forskning om det med?
  • Anonym (Beror på)
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 20:07:09 följande:

    Det är väl bara känslan man är ute efter? Skitsamma varför man är trång, eller? Får man ett bättre sexliv så hey! Själv töjdes jag av mitt ex (var oskuld innan och hade sex med honom VARJE dag, oftast flera ggr om dagen, i 1,5 års tid). Sedan födde jag vår STORA son (huvudomfånget var dock inom normalspannet - och det är ju det som är svårast att få ut, samt axlar, resten kommer som en stor mens). Jag har frågat exet huruvida jag är som innan eller förslappad, han säger som innan fast att genomträngningen är lite enklare vilket han uppskattade. Ställde samma fråga när vi var tillsammans och efter att vi gjort slut och jag fick samma svar. Jag kan förstå att hans stora dase töjde mig iom sexet varje dag i 1,5 års tid. Men att min förlossning skulle ha töjt min mus så att det blev bestående, har jag svårt att tro. Det varade ju inte så länge och kroppen försöker ju alltid komma tillbaka till sin ursprungsform. Finns det forskning som visar på att man faktiskt töjs? Hur många procent som töjs? Jag har hört fler som säger att de blivit trängre, hur vet man vad det beror på? Finns det forskning om det med?
    Ja det finns forskning, de allra flesta blir slappare därnere efter en förlossning. De som upplevs som trängre har början till framfall, dvs förslappade slidväggar. Ja vill du ha förslappade slidväggar så varsågod. Om några år har det utvecklats till ett framfall och då är det nog inte lika kul längre.
  • Radhuspinglan
    Anonym (Beror på) skrev 2014-06-11 20:14:00 följande:
    Ja det finns forskning, de allra flesta blir slappare därnere efter en förlossning. De som upplevs som trängre har början till framfall, dvs förslappade slidväggar. Ja vill du ha förslappade slidväggar så varsågod. Om några år har det utvecklats till ett framfall och då är det nog inte lika kul längre.

    Jag blev ju varken trängre eller slappare skriver jag ju. Bara genomträngningen. Jag sprack ju iof, så öppningen kanske vidgades, men enligt exet så är själva slidan som innan. Och jag känner ingen större skillnad under sex eller införande av tampong heller.
  • Anonym (Beror på)
    Radhuspinglan skrev 2014-06-11 20:20:04 följande:

    Jag blev ju varken trängre eller slappare skriver jag ju. Bara genomträngningen. Jag sprack ju iof, så öppningen kanske vidgades, men enligt exet så är själva slidan som innan. Och jag känner ingen större skillnad under sex eller införande av tampong heller.
    Vad spelar det för roll vad killen känner? Är inte det viktigaste att inte du känner någon skillnad och att du har det skönt?  Du skriver att du inte känner någon större skillnad, men skillnad är det ju iaf, och det är ju det jag säger, de allra flesta blir slappare därnere
  • Radhuspinglan
    Anonym (Beror på) skrev 2014-06-11 20:23:51 följande:
    Vad spelar det för roll vad killen känner? Är inte det viktigaste att inte du känner någon skillnad och att du har det skönt?  Du skriver att du inte känner någon större skillnad, men skillnad är det ju iaf, och det är ju det jag säger, de allra flesta blir slappare därnere

    Ja, jag skrev "ingen större skillnad". Vet inte varför jag skrev så, men jag ska rätta mig: jag känner INGEN skillnad mellan före och efter den korta utdrivningsfasen under min förlossning. Däremot känner jag skillnad mellan när jag hade sex med exet då vi blev tillsammans, och ett år senare.
  • Hunter

    jösses vad vissa är experter...speciellt på andras kroppar, jag var faktiskt där och" klagade" och undrade just över att det blivit trängre inte för att jag led utan för jag undrade varför.......fick då veta att allt såg jätte bra ut och att jag och vissa kvinnor har sådana kroppar där musklerna sedan tidigare är starka , töjbara och drar ihop sig snabbt, jag sprack tex inget alls. Även min livmoder drogs ihop på endast två dagar lika mycket som andras gör på en månad...du experten vad beror det på då om vi nu skippar läkarnas förklaring?

Svar på tråden Trångare efter ??