• Botis

    Behöver hjälp med en tjej

    Hej, är en 16 årig kille som har pratat med en tjej i någon månad, vi har tagit promenader och pratat samt umgåts i kompisgäng. Vi hade bal igår och jag bestämde mig för att senare på kvällen ta med henne bort för att kanske hoppas på rätt tillfälle för en kyss. Sagt och gjort så hånglade vi och jag berättade att jag tyckte om henne (hon tycker om mig också). 
    Imorgon är det avslutning och efter det avslutningsfest med alkohol osv. Jag behöver lite hjälp, jag vet inte riktigt om vi är tillsammans och om jag ska vara på henne så mycket (alltså gå med henne hela tiden osv) 
    Efter festen hade hon tänkt sova hos en kompis som bor ganska när mig och jag tänkte fråga om hon vill sova hos mig istället. Är detta en bra idé? 
  • Svar på tråden Behöver hjälp med en tjej
  • maddelin

    Var som en artig gentleman! Höll upp dörren, fråga om hon vill ha dricka om så hämta det till henne. Men för Guds skull sup inte ner henne. Fråga om ni ska dansa osv... Låt henne sova hos sin vän och istället bjud ut henne på fika någon annan dag! Sova behöver man inte göra direkt även om man vill det. Försök att se det så att uppvakta henne ist. Lycka till!

  • isabellab

    Instämmer!


    maddelin skrev 2014-06-11 17:52:17 följande:
    Var som en artig gentleman! Höll upp dörren, fråga om hon vill ha dricka om så hämta det till henne. Men för Guds skull sup inte ner henne. Fråga om ni ska dansa osv... Låt henne sova hos sin vän och istället bjud ut henne på fika någon annan dag! Sova behöver man inte göra direkt även om man vill det. Försök att se det så att uppvakta henne ist. Lycka till!

Svar på tråden Behöver hjälp med en tjej