• HerrSvan

    Hur kontaktar jag min drömtjej på bästa sätt?? hjälp och tips

    Hej.
    Jag är medlem på en kontaktsida för singlar. I förrgårds kväll fick jag syn på den här tjejen som jag inte kan sluta tänka på. Hon har allt jag söker. Hon ser bra ut, samma intressen och egenskaper jag uppskattar.
    Så jag skrev till henne, men ännu har hon inte läst meddelandet eller varit inloggad.

    Jag kan inte sluta tänka på den här tjejen så med hjälp av hennes födelsetal så hittade jag hennes facebook och vart hon bor etc. Ja jag vet, värsta stalkern va? :P

    Men till saken hör att jag vill verkligen träffa och dejta den här tjejen. Hon verkar perfekt. Självklart förstår jag att hon kanske inte motsvarar mina förväntningar i riktiga livet, men ändå.

    Nu sitter jag här så nervös så jag nästan skakar över svaret, om jag ens får ett sådant.'

    Finns det något som jag kan göra för att öka mina odds att hon ska vilja träffa mig? Jag har fortfarande chans att ta bort meddelandet jag skrivit till henne. Där skriver jag ganska entusiastiskt hur hon matchar mina intressen och vi verkar vara som gjorda för varann i en skämtsam ton.
    Jag vill verkligen träffa henne, hade gjort vad som helst för att hon skulle gå ut med mig. Finns det något jag kan göra så att hon inte kan motstå mig? Jag kan ju inte gärna knacka på hemma hos henne när jag är en främling. Sen så bor hon i en annan stad så vi har inga gemensamma vänner.

  • Svar på tråden Hur kontaktar jag min drömtjej på bästa sätt?? hjälp och tips
Svar på tråden Hur kontaktar jag min drömtjej på bästa sätt?? hjälp och tips