• puss

Snälla hjälp mig hantera alkoholproblem

Anonym (ledsen kvinna 31) skrev 2014-06-20 21:03:31 följande:
    absolut. han får gärna tycka annorlunda.
    men det är inte normalt att dricka så mkt. det är skadligt för kroppen om inte annat. och är det skadligt för kroppen kanske man inte behöver vidga vyerna. då kanske man får dra ner på sina behov 

det du gör är skadligt för er relation. då får du dra ner på ditt veto. vill du ha rätt, eller viull du ha det bra?
    cuz i´m a wild wild bitch.
  • puss

funkar det du gör så sure, för all del, fortsätt. funkar det inte så borde du överväga att prova nåt annat. typ en annan infallsvinkel. som typ aytty ändra inställning. '

men vill du inte det så för all del, fortsätt på ditt vis.

• puss
    Limaliie skrev 2014-06-20 21:13:09 följande:
    puss är full, går förmodligen inte att resonera vettit med henne nu.

hur så? har du nånbättre ide? ts man uppever intre ts problem, ham kommer inte at arbeta för en löäsning så länge han inte ser problemet.

så är det. oavsett om du sitter nykter på FL eller inte.
  • puss
    Anonym (Jag också) skrev 2014-06-20 21:11:11 följande:
    Är du ironisk??

Du förstår väl att missbrukare MISSBRUKAR, det är ju för att HANS beteende skadar människorna i hans omgivning hans sambo "har rätt" att ställa krav på att han ska sluta med det!?!!

han kommer inte smarbeta så länge han inte sr problemet.
  • puss
    Anonym (ledsen kvinna 31) skrev 2014-06-20 21:27:11 följande:
    nu ikväll innan vi åkte hem hade vi precis 20 min innan pratat om att han absolut inte behövde ha mer för att han både gick, förstod och pratade dåligt. ändå går han iväg å ska hämta sina saker. och ställer sig å sveper en starköl ( i smyg) jag kom in precis när den blev tom och jag sa. vafan dricker du ännu mer då fast du redan är så jävla full. han sa absolut ingenting. sen gick vi till bilen. inte ett pip han säger om det

han ser inte problemet som du ser det. innan han ser att detta är ett problem kommer hsan att neka till samarbete. så är det. sen kan resten av pappskallar säfa vad de vill. du måste få honom att inse att detta är ett problem.
  • puss
    Limaliie skrev 2014-06-20 21:10:26 följande:
    ok, vi säger det.

Pff....

uppenbarligen är det ts som har problemet med detta, och inte killen.  om du hänger med lite.
  • puss
    Anonym (ledsen kvinna 31) skrev 2014-06-20 21:31:37 följande:
    hur gör man det då? 

det r svårt. de flesta missbrukare ser inte utanför sig själva.
  • puss
    Anonym (Jag också) skrev 2014-06-20 21:33:31 följande:
    Hur vet du att han inte ser problemet?

då skulle han ha sökt hjälp.
  • puss
    Anonym (ledsen kvinna 31) skrev 2014-06-20 21:36:53 följande:
    Jag tror att han ser problemet och vet att det han gör är fel, annars skulle han inte hålla på att gömma flaskor för mig. och han typ gömmer dem för sig själv också. en här en där, en där å en här. typiskt alkoholistbeteende. 

han gömmer flasor för dig för att detta är ett problem för dig.
    var det ett problem för honom skulle han säka hjälp. han göm,er inte flaskr för soig sjä lv, han gömmer dem för dig. för att DU ser detta som ett problem, inte han, för honmom är prpblemet att du gnäller om alkoholen, inte alkoholen. om alkoholen var ett probelm för honom hade han tagit itu med det.  men det har han inte gjort. för han har inget problem med alkoholen. du har problem med akoholen. inte han.
  • puss

men visst, för all del, alla andras svar är bättre: han skiter i ts. han vet att detta såtar ts och han super iaf. kör på dessa svar istället o du vill, för all del.

• puss
    Anonym (ledsen kvinna 31) skrev 2014-06-20 21:44:50 följande:
    han gömmer flaskor för sig själv å anser jag. när han bodde själv (som jag märkte när vi städade ur hans lägenhet) så hade han stoppat flaskor på de mest konstigaste ställena. det var bara han som var å bodde i lägenheten. 

du städade. inte han. du tar smällen för vad som är missbruk., inte han.
  • puss
    Anonym (Hick) skrev 2014-06-20 21:48:00 följande:
    Det är mycket nu.
    Glad midsommar.

ingen aning om hur du har det, men visst.
  • puss
    Anonym (Gla midsommar!) skrev 2014-06-20 21:50:33 följande:
    Gud vad du stavar illa idag puss, rättstavningsprogrammet dött?

hur så? har du intresse av min stavning eller av ts problem?
  • puss
    Anonym (ledsen kvinna 31) skrev 2014-06-20 21:54:28 följande:
    VI städade ur hans lägenhet. då. förr. Inget konstigt att man städar ur lägenheten tillsammans när man ska flytta ihop. 

ok. visst.
  • puss
    Anonym (Gla midsommar!) skrev 2014-06-20 21:50:33 följande:
    Gud vad du stavar illa idag puss, rättstavningsprogrammet dött?

ja HAHAHAHAHA, låt oss fokusera på det istället"!! låt oss kapa ts problem med mina stavniongsprogeam!! jag är BERGIS på att alla har intresse av min stavning på saker och ting!!
    hejb alla, låt oss diksutera min stavning! kom igen!
  • puss
    Anonym (Gla midsommar!) skrev 2014-06-20 21:56:41 följande:

Bägge, var bara förvånad.

Då du stavar bra annars, och är underbart träffsäker.

ja, låt oss i denna tråd diskutera min stavnoing!! alla har begis intresse av att låta detta ta över diskussionen.
  • puss
    Anonym (Gla midsommar!) skrev 2014-06-20 21:56:41 följande:

Bägge, var bara förvånad.

Då du stavar bra annars, och är underbart träffsäker.

så klart. är du FÖRVÅNAD över min stavninng har så klart detta företräde över ts problem.
Svar på tråden Snälla hjälp mig hantera alkoholproblem