• Anonym (ts)
    Äldre 21 Jun 22:13
    5775 visningar
    15 svar
    15
    5775

    tjejer hur gör ni med långa naglar!?

    Jag håller på att spara ut långa naglar för första gången i mitt liv. Vill inte ha superlånga, lite lagom bara, men så att dom sticker ut en bit från fingrarna.

    Nu när de har växt i 2 veckor upptäckte jag hur opraktiskt det är. Framför allt när man onanerar! Det gör ju ont där nere! både inuti och utanpå..

    Hur gör ni egentligen? eller kör ni bara med hjälpmedel?

  • Svar på tråden tjejer hur gör ni med långa naglar!?
  • Äldre 21 Jun 22:14
    #1

    Men du ska ju använda fingertopparna. Inte klösa sönder dig som nån ivrig apa.

  • Anonym (-)
    Äldre 21 Jun 22:16
    #2
    puss skrev 2014-06-21 22:14:57 följande:

    Men du ska ju använda fingertopparna. Inte klösa sönder dig som nån ivrig apa.


    Hon kanske har fingrarna INUTI sig...
  • Anonym (ts) Trådstartaren
    Äldre 21 Jun 22:17
    #3

    Jag använder inte naglarna såklart men de är ju i vägen och lätt att man slinter till. Och ska man för in fingrarna så går det ju liksom inte att undvika heller

  • Äldre 21 Jun 22:21
    #4
    Anonym (-) skrev 2014-06-21 22:16:00 följande:
    Hon kanske har fingrarna INUTI sig...
    Fortfarande: fingertopparna. Inte naglarna.
  • Anonym (-)
    Äldre 21 Jun 22:26
    #5
    puss skrev 2014-06-21 22:21:08 följande:

    Fortfarande: fingertopparna. Inte naglarna.


    Om jag fingerpullar mig själv så kör jag in hela fingrarna. Hur ska jag kunna undvika naglarna?
  • Äldre 21 Jun 22:27
    #6
    Anonym (-) skrev 2014-06-21 22:26:55 följande:
    Om jag fingerpullar mig själv så kör jag in hela fingrarna. Hur ska jag kunna undvika naglarna?
    Du ska använda den sidan som man tar fingeravtryck med.
  • Äldre 21 Jun 22:36
    #7

    Det är en vanesak. Själv har jag mycket svårt när någon nagel går av. Och onanera med korta naglar är i min värld inte alls skönt

  • Anonym (-)
    Äldre 21 Jun 22:37
    #8
    puss skrev 2014-06-21 22:27:52 följande:

    Du ska använda den sidan som man tar fingeravtryck med.


    Suck, nu ser jag ju vem jag skriver till. Är det inte du som enbart sitter på familjeliv onykter?

    Jag vill inte diskutera någonting med dig. Tycker att du ska söka hjälp.
  • Anonym (H)
    Äldre 21 Jun 22:37
    #9

    Själv har jag mer problem med att hantera mobilen och laptopen när mina naglar blir tillräckligt långa... huvva!

    Men håller med puss. Använd fingertopparnas "insida". Jag har aldrig upplevt att naglarna har varit i vägen, men alla onanerar väl på samma sätt. Men ska du ha långa naglar är det ju bra att undvika att krafsa där nere.

  • Äldre 21 Jun 22:38
    #10
    Anonym (-) skrev 2014-06-21 22:37:21 följande:
    Suck, nu ser jag ju vem jag skriver till. Är det inte du som enbart sitter på familjeliv onykter?

    Jag vill inte diskutera någonting med dig. Tycker att du ska söka hjälp.
    Nu är det ju faktiskt du som ber om hjälp här.
  • Anonym (Apan)
    Äldre 21 Jun 22:39
    #11
    Anonym (-) skrev 2014-06-21 22:37:21 följande:
    Suck, nu ser jag ju vem jag skriver till. Är det inte du som enbart sitter på familjeliv onykter?

    Jag vill inte diskutera någonting med dig. Tycker att du ska söka hjälp.
    Sa hon som inte kan onanera.
  • Äldre 21 Jun 22:50
    #12
    Anonym (ts) skrev 2014-06-21 22:17:03 följande:

    Jag använder inte naglarna såklart men de är ju i vägen och lätt att man slinter till. Och ska man för in fingrarna så går det ju liksom inte att undvika heller


    se till att fila dem med en bra fil så de blir mjukt och fint rundade så är det inga problem. Fila bort alla vassa kanter direkt, det behöver du ändå göra så inte nageln går sönder.
    När det gäller att stimulera klitoris så använder jag den yttersta leden på fingret, inte knogen utan insidan på fingret. Då kommer nageln en bit ifrån och då är det lugnt.

    /Jenny
  • NyttNa­mn
    Äldre 21 Jun 22:51
    #13

    Alltså det blir ju en vana med långa naglar...

    Jag har aldrig några problem med att de är vägen...

    Vare sig inuti eller utanpå..


    Pour some sugar on me...
  • Äldre 21 Jun 23:01
    #14
    Anonym (-) skrev 2014-06-21 22:37:21 följande:
    Suck, nu ser jag ju vem jag skriver till. Är det inte du som enbart sitter på familjeliv onykter?

    Jag vill inte diskutera någonting med dig. Tycker att du ska söka hjälp.
    Vem av er är det som ska söka hjälp egentligen, du som inte klarar av att onanera eller Puss som klarar av att göra det med långa naglar tom på fyllan? Skrattande

    Klöser du dig i munnen också om du sticker in fingret?
  • Anonym (Loser­)
    Äldre 21 Jun 23:04
    #15

    Hur torkar du dig i arslet ts? Får du bajs under naglarna?

Svar på tråden tjejer hur gör ni med långa naglar!?