• Forumvärd

    På en skala 1-10 hur var din midsommar?

    Nu lär alla sillar och jordgubbar efter midsommaren ha landat så vad säger du?
    Hur var din midsommar?
    Min var bra men det hällregnade och blåste småspik.
    Sillen fick vi spika fast på bordet och äggen höll på blåsa bort men i det stora hela så var det en riktigt bra midsommar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden På en skala 1-10 hur var din midsommar?
  • Anonym (BöNan)

    Min var usel: jobbat dagen innan kväll, och sedan midsommars dagen, så det började med ett migränanfall och sedan var jag bara trött hela kvällen. Det enda som räddade dagen var vädret, uppehåll,sol runt 16grader samt Maten var superb! Inte kul när man inte är på topp! :(

  • hysteria

    Rätt dålig faktiskt, min man var på arbetsresa, så jag var själv med barnen först med svärföräldrarna, det var väl okej, men på kvällen var vi på 40-års kalas och den lilla tjöt hela kvällen och vägrade att somna.

  • Anonym (Singel)

    Har nyligen blivit singel så jag låg hemma och var deppig, grannarnas tonåringar hade fest så det fick bli ett samtal till störningsjouren vid tolvslaget.

  • Rafael90

    Som midsommar var den rätt usel, satt ensam hemma och lurkade på familjeliv hela dagen och halva kvällen. Som vardag var den som vilken annan dag som helst, avslutades med middag med sambon på kvällen och film i soffan. Ska jag älta att jag borde varit ute och festat för att det var midsommar så sög den nog, annars dög den.

  • Catti41

    Det var nog en sjua. Vi var iväg med goda vänner, barnen lekte och roade sig och var uppe och jazzade till midnatt och maten var god och vinet superbt. Nackdelarna var det gräsliga vädret och att sambon blev sjuk på natten (inte full, utan sjuk) så vi fick åka hem tidigt på förmiddagen istället för att också stanna på lunch.
    Så ja, en sjua.

  • Duckan

    Inget regn, men kallt som attan. Sällskapet var toppen. Midsommarafton får en 9:a.

  • annca

    Tja, sisådär. Inte illa, inte toppen. Fint väder men kallt. Sällskapet... tja... mina rätt tråkiga föräldrar..


    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Cinza

    Ganska usel. Låg med 40 graders feber och halsont från helvetet så jag kunde knappt svälja ner vatten. Tack och lov fick min dotter lite firande med sin pappa och farmor i alla fall.

  • Jeaninne

    Röstade "fyra", mest på grund av vädret. Vi kom inte ut någonstans, för det kändes inte som någon idé. Men vi hade mysigt inne!

Svar på tråden På en skala 1-10 hur var din midsommar?