• dio

    Översätter med finsk brytning

    hihihi

    Skriv vad du vill ska sägas. Jättegurka är ett roligt ord
    Men du kan såklart skriva hela meningar.

    www.mikropuhe.com/demo.asp

    Jag ringde och drev med min lillasyster. Hehe hon blev ganska förstörd när det ringde en karl och med finsk brytning sa: Hejsan Linnea din stygga lilla flicka. resten är cencurerat Mohahahahaha

  • Svar på tråden Översätter med finsk brytning
  • Champagne
    när jag skrev in en liten tex till min 17-månaders dotter blev hon överlycklig och pekade på skärmen och sa -Pappa???

    pappa är dock skåning
  • TildePetra

    Min man och jag satt och roade oss och skrev in - Sitt Ella, Ligg Ella, Hämta leksaken osv.

    Ella är våran hund och jo då han lydde den finska gubben. Fast hon var lite fundersam först vem det var som sa till henne...

  • MrsL

    Men gud va kul!!!!!!! Fast får idétorka...Fler roliga meningar?

  • Tjej 83

    den sidan va roligt.
    ja ska visa den för min finske kille senare ida.
    han jobbar kväll och jag satt här en kväll och skrev ord som han brukar säga som skämt på finsk brytning (talar dock ren svenska) hehe
    men ja skratta så. lät för fult...

  • Rigmor Mortis

    Lika roligt som tjänsten Talande Textremsa som ingår i Boxer-paketet. Jag såg delar av Chicago häromkvällen och skrattde så jag grät

  • Nyfiken gul

    asgarvar fortfarande.....

    det är skitkul att skriva in fullständigt fasnasfulla meningar..... "din feta kossa, jag ska skära dig i strimlor och kissa i din brevlåda"....

    *vrider mig av skratt*

  • Bonaparte

    Gud vad jag har skrattat nu! Har terrat hela min familj nu, dags att ta itu med vovven också

  • Tjej 83

    haha ja skrev ett grattis meddelande på den sidan till min syster som fyllde år igår. och så ringde jag upp henne med hemligt telenummer..
    när hon svarade satte ja telefonen mot högtalaren (hade hög volym på) och hon blev lite rädd. och undrade vem de va som prata.
    ja skratta så de va skoj.. haha

Svar på tråden Översätter med finsk brytning