• Anonym (Johan)

    Svarta kvinnor

    Tråden för oss som älskar svarta kvinnor. Vita kvinnor kommer inte i närheten av svarta när det gäller alla former av njutning. Svarta kvinnor har oftast snyggare kroppar. Både i och utanför sängen så rör de sig sexigare än vita kvinnor.

    De ger en helt underbar oralsex. De har en fantastisk kontroll på muskulaturen där nere, så man får sig en helt otroligt härlig resa inom det erotiska. Vita kvinnor kommer inte i närheten på något område. Sammantaget slår den svarta kvinnan den vita med hästlängder. Jag unnar alla män att få det bästa, så ut och njut!

  • Svar på tråden Svarta kvinnor
  • Anonym (Jahapp...)

    Vad hoppas du på för svar med den trådstarten? Ska man svara: jaha?

  • Bunny on speed

    Det jag tycker är mest fantastiskt med svarta kvinnor är att de är så homogena. Alla är lika bra på samma saker liksom.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Pappa46Sthlm
    Bunny on speed skrev 2014-06-30 15:13:51 följande:
    Det jag tycker är mest fantastiskt med svarta kvinnor är att de är så homogena. Alla är lika bra på samma saker liksom.
    Ha ha! Ja, jag håller med dig. Det finns väl sisådär 2,5 miljarder svarta kvinnor och alla är lika bra. Var enda en. I varje fall är alla lika mycket bättre än alla vita kvinnor. Eller...? ;-D
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Jahapp...) skrev 2014-06-30 15:08:54 följande:

    Vad hoppas du på för svar med den trådstarten? Ska man svara: jaha?


    Som det stod: tråden för oss som älskar svarta kvinnor.
    Kanske var otydligt? 
    Här kan alltså vi som föredrar svarta kvinnor före vita, diskutera.
    Vi kan här i tråden dyrka den svarta kvinnan, för det förtjänar hon.


  • Anonym (Johan)
    Pappa46Sthlm skrev 2014-06-30 15:17:43 följande:
    Ha ha! Ja, jag håller med dig. Det finns väl sisådär 2,5 miljarder svarta kvinnor och alla är lika bra. Var enda en. I varje fall är alla lika mycket bättre än alla vita kvinnor. Eller...? ;-D
    Som du vet finns det alltid undantag. Jag använde aldrig ordet - alla - givetvis är det generellt menat, som i ungefär 1008 andra trådar där man inte önskar starta en tråd för varje person, utan menar generellt eftersom man ser tydliga skillnader.
    Dvs, de som jag tar upp i TS.


  • Anonym (Johan)
    Bunny on speed skrev 2014-06-30 15:13:51 följande:

    Det jag tycker är mest fantastiskt med svarta kvinnor är att de är så homogena. Alla är lika bra på samma saker liksom.


    Du vet mycket väl att det är generellt menat. Precis som i massor av andra trådar, så är detta underförstått.
  • Anonym (okay)

    Fråga till TS. Cool Det har väl inte kostat..va ?

  • Anonym (Kvinnorna)

    Tycker kvinnorna  om skandinaviska killar?

  • Anonym (fia)

    Tycker det är sjukt hur du fetischerar svarta kvinnor! Stackars kvinnor som ska behöva stå ut med en fet vit medelålders man som tror han är så sexig, så vill han bara ligga med dem för att uppfylla sina egna sjuka tankar om rasism och kolonialism. Låt de svarta kvinnorna vara!

  • Anonym (Äckel.)
    Anonym (fia) skrev 2017-09-17 14:39:38 följande:

    Tycker det är sjukt hur du fetischerar svarta kvinnor! Stackars kvinnor som ska behöva stå ut med en fet vit medelålders man som tror han är så sexig, så vill han bara ligga med dem för att uppfylla sina egna sjuka tankar om rasism och kolonialism. Låt de svarta kvinnorna vara!


    Tycker det är sjukt att ni är nekrofiler och gräver upp en tråd från 2014.
  • Anonym (Kvinnorna)

    Finns det några som tänder på skandinaviska killar? eller är det ovanligt?

  • Anonym (NClassic)
    Bunny on speed skrev 2014-06-30 15:13:51 följande:

    Det jag tycker är mest fantastiskt med svarta kvinnor är att de är så homogena. Alla är lika bra på samma saker liksom.


    ja, man kanske skulle byta ut sin blondin
  • Anonym (Ja)

    Inget fel på svarta kvinnor. Känner flera och dem är som vem som helst. ????

  • Anonym (Mer)
    Anonym (Kvinnorna) skrev 2017-09-17 13:40:03 följande:

    Tycker kvinnorna  om skandinaviska killar?


    Tror det är mer vanligare att kvinnorna träffar andra Europer
Svar på tråden Svarta kvinnor