• Anonym (Sola)

Vad gör en fin person

Altså va ute och gick en dag och såg en bekant människa som jag vet både ser bra ut med bra hjärta , såg den hänga runt med unga donnor med stora stirrande ögon och cigg i käften du vet kisses eller vad det är man kallar dessa , min undran vad gör denna fina person bland dessa brudar, som dessutom är mycket äldre ? Tycker han inte han förtjänar bättre ?? Undrar ?Dessa kan ju inte föra något gott med sig .

• Svar på tråden Vad gör en fin person
  • Anonym (Sola)

Vad kallas de då ??Och hur tolkar man det ???

• Anonym (Sola)

Hur ska man beskriva unga, snutits , ser bittra ut med smink stora stirrande ögon som hänger över en person ...(-:undrar ?

• Anonym (Sola)

Tycker man borde förtjäna bättre men vad vet jag ...?

• Anonym (oooo)

Jaha, du nu igen som skriver obegripliga inlägg. Inte konstigt jag intee förstod.

• Anonym (Sola)
    Anonym (oooo) skrev 2014-07-01 19:33:54 följande:

Jaha, du nu igen som skriver obegripliga inlägg. Inte konstigt jag intee förstod.

Det är sant , man kan tolka det på två sätt antingen har den mindervärdeskomplex eller lika dan vilket tror ni ???(-:
  • Anonym (Sola)

Personen såg dock ut att skämmas i sällskapet .(-:

• Anonym (Sola)

Puffar eller vad man säger, fler kommentarer ha ha .

• Anonym (Sola)

Kunde inte låta bli att skratta och tänka lycky in love. Ha ha

• Dixie
    Anonym (Sola) skrev 2014-07-01 19:32:02 följande:
    Tycker man borde förtjäna bättre men vad vet jag ...?

Vem bör förtjäna bättre?
    Anonym (Sola) skrev 2014-07-01 19:52:50 följande:
    Det är sant , man kan tolka det på två sätt antingen har den mindervärdeskomplex eller lika dan vilket tror ni ???(-:

Vem är den?
  • Anonym (Sola)

Bekanta såklart ....

• Dixie
    Anonym (Sola) skrev 2014-07-01 21:56:51 följande:
    Bekanta såklart ....

Jaha - ja självklart för ju bekanta förtjäna bättre och har mindervärdeskomplex och är likadan!
  • Anonym (Sola)
    Dixie skrev 2014-07-01 22:00:16 följande:

Jaha - ja självklart för ju bekanta förtjäna bättre och har mindervärdeskomplex och är likadan!

Man kan undra om den har något av det , den passar inte med dom r , hur lyckas han med det ...(-:
  • Dixie
    Anonym (Sola) skrev 2014-07-01 22:14:56 följande:
    Man kan undra om den har något av det , den passar inte med dom r , hur lyckas han med det ...(-:
    ja - eller hur!
Svar på tråden Vad gör en fin person